مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان:
در هفته دولت گاز رسانی به شهرهای هجدک(راور)، دهج و جوزم(شهربابک)، هنزا، دب‌بهشت، رودبار و ۱۱۳ روستا در کل سطح استان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶ 12 August 2015
محمد علی ودیعتی در ارتباط با پروژه‌های هفته دولت در استان اظهار داشت: در هفته دولت سال جاری عملیات گاز رسانی به ۴ شهر، ۱۱۳ روستا و ۴ پروژه خط انتقال با اعتباری بالغ بر۲ میلیون و ۳۸۴ هزار ریال آغاز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: در هفته دولت گاز رسانی به شهرهای هجدک(راور)، دهج و جوزم(شهربابک)، هنزا، دب‌بهشت، رودبار و ۱۱۳ روستا در کل سطح استان آغاز خواهد شد.
ودیعتی تلاش وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران را در گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با اجرای این پروژه‌ها در سال‌های ۹۴ و ۹۵ درصد برخورداری خانوار روستایی استان کرمان از ۲۸ درصد به بالای ۵۰ درصد افزایش می‌یابد.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: همدلی در گازدار شدن روستاهای بالای ۲۰ خانوار در دولت تدبیر و امید شکل گرفت و مجلس نیز با تصویب بند ق تبصره ۲ بودجه در تحقق آن کمک نمود.
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان هفته دولت را یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر دانست و عنوان کرد:  شرکت گاز استان کرمان مانند قبل وظیفه خدمت‌رسانی به مردم شریف استان را دارد و بر حمایت از گازرسانی به شهرها و روستاها، رضایت مشترکین و تحول در ارائه خدمات، برنامه‌ریزی نموده که خوشبختانه با همت و تلاش پرسنل شاهد افتتاح پروژه فوق باشیم .
ودیعتی افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و اقدامات مهم وماندگار نظام در همه عرصه‌های فرهنگی، علمی، اقتصادی و عمرانی میهن عزیز اسلامی است و برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رجایی و باهنر این شرکت با پشتکار همیشگی توانسته برگ زرینی در راستای خدمات گازرسانی در استان رقم بزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار