مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در یک هفته اخیر ۱۵۱ میلیون و ۵۳۳ هزار سهم به ارزش ۷۱۹ میلیارد ریال مبادله شد.
کد خبر: ۷۶۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 13 July 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:کرشمه ترابیان با اشاره به معاملات بورس منطقه‌ای استان فارس در هفته منتهی به 19 تیرماه اظهارداشت: معاملات این هفته در بورس منطقه‌ای فارس تعداد 151 میلیون 533 هزار سهم و حق تقدم به ارزش 719 میلیارد ریال مبادله شد که 63 درصد آن مربوط به خرید سهام و مابقی مربوط به فروش سهام بوده است.

وی با بیان اینکه این تعداد سهام متعلق به 381 شرکت است، گفت: در دوره مورد نظر در مجموع ، برای 400 نفر نیز کد سهامداری جدید صادر شده است.

ترابیان افزود: در پایان معاملات این هفته سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری پردیس، پلی پروپلین جم و حمل و نقل پتروشیمی بیشترین تقاضا برای خرید و سهام شرکت‌های پارس خودرو، سایپا و تولید تجهیزات سنگین هپکو با بیشترین تقاضای فروش مواجه بودند.

 

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس بیان کرد: همچنین سهام شرکت‌های پارس خودرو ، ایران خودرو و کیمی دارو و بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام شرکت های ایران خودرو دیزل، گروه اقتصادی کرمان خودرو و بانک دی با یشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه 28 شرکت کارگزاری در بورس منطقه‌ای فارس فعال هستند، تصریح کرد: شاخص کل بازار نیز در هفته گذشته به میزان 679 واحد افزایش و به عدد 249622 رسید.

برچسب ها: سهم بورس ، بورس ، معامله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار