مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام از فعالیت دفاتر 28 حزب و گروه صنفی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 15 August 2015
عبادالله باقری گفت: سیاست دولت تدبیر و امید در طول 2 سال گذشته فاصله گرفتن از فضای بسته سیاسی سال های قبل و ایجاد وفاق، همدلی و همزبانی میان مردم و مسوولان بوده و این رویکرد میان مسوولان دولت یازدهم و نمایندگان آنان در استان ایلام دنبال شده است.
وی اظهار کرد: احزاب موتلفه، همبستگی ایران اسلامی، ایران سرافراز، اعتماد ملی، حزب اسلامی کار، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، دفتر پیروان حضرت زینب (س) و جامعه زینب احزاب سیاسی هستند که دفاتر نمایندگی آنها در شهرستان های مختلف این استان دایر است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام یادآور شد: جامعه اسلامی کارمندان، فرهنگیان، فنی صنایع غذایی، مهندسین، کانون بازنشستگان جهاد سازندگی سابق، بازنشستگان بانک مسکن، کانون بازنشستگان جهاد کشاورزی، بازنشستگان مسکن و شهرسازی، کمیته امداد، صدا و سیما، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مخابرات، آموزش و پرورش، دفتر بازنشستگان آبفای ایلام، انجمن اسلامی معلمان، انجمن کونگ فوتوآ کشور، اصناف و بازار، مجمع اسلامی بانوان و مجمع متخصصین گروه های صنفی هستند که دفاتر آنها در استان ایلام تاکنون راه اندازی شده است.
باقری تاکید کرد: احزابی که شناسنامه داشته و مجوزهای لازم را از مراجع ذی صلاح کسب کرده اند برای برپایی تجمع و یا انجام سخنرانی باید درخواست خود را با ذکر نام سخنران، مکان و زمان اجرا به فرمانداری ها ارابه دهند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام گفت: درخواست های ارابه شده سپس در اختیار استانداری قرار گرفته و پس از بررسی های لازم مورد موافقت یا مخالفت قرار می گیرد.
باقری افزود: فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در سال های گذشته بسیار سرد و کمرنگ شده بود ولی با آغاز بکار دولت یازدهم پررنگ تر شد و شاهد اجرای برنامه های پرسش و پاسخ در مناسبت های مختلف در محیط های دانشگاهی و مراکز عمومی هستیم.
وی اظهار کرد: علاوه بر فعالیت دوباره احزاب قدیمی چندین حزب جدید نیز فعالیت خود را در طول 2 سال گذشته آغاز کرده و زمینه برای ایجاد و تقویت نشاط سیاسی در این استان فراهم شده است.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام افزود: تیم مدیریتی دکتر روحانی و به تبع آن نمایندگان ایشان در استان ها اعتقاد راسخ دارند پشتوانه اصلی انقلاب مردم هستند و با حضور مسوولان سیاسی، استاندار، معاونان، فرمانداران و بخشداران در بین مردم مشکلات را رصد می کنند که این موضوع باعث رضایت مندی آحاد افراد جامعه شده است.
باقری یادآور شد: ارتقای دهستان ها و بخش های مختلف به بخش و شهرستان در راستای ارایه خدمات به مناطق محروم و دورافتاده از دیگر رویکردهای اساسی دولت در این استان طی 2 سال گذشته بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار