فرمانده انتظامی مازندران، برخورد با دانه درشت های متخلف در زمینه اقتصادی و زمینخواری را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: باید در این زمینه بسیار مقتدارانه و جدی برخورد کنیم.
کد خبر: ۷۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 16 August 2015
سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب امروز در نشست با مدیران رسانه‌های مازندران اظهار داشت: رسانه‌های مازندران یاور خوبی در حوزه  امنیتی و ترافیکی با پلیس مازندران بوده و روحیه تلاش را در پلیس افزایش دادند.
وی افزود: پوشش مناسب خبری اصحاب رسانه, سبب ارتقا شاخص‌های امنیتی در استان  شده و بسیاری از مناطق آلوده استان تبدیل به اماکن فرهنگی و تجاری برای اشتغالزایی جوانان مناطق پاکسازی شده مبدل شده است.
فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: قلم زدن در خصوص امنیت عمومی در بالابردن امنیت جامعه بسیار تاثیر گذار و اثربخش است.
سردار جعفری نسب، نمره خبرنگاران را در بحث ایجاد امنیت عمومی و اجتماعی ۲۰ اعلام و تصریح کرد: رسانه ها در همه ابعاد پلیس را همراهی می کنند و این امر روحیه نیروی انتظامی را افزایش می دهد.
وی ابراز داشت: فعالیتی که می بایست در برنامه ۵۰ ساله برای امنیت مازندران صورت می گرفت در یک برنامه دو ساله و با حمایت دستگاههای قضایی و پوشش رسانه ای خوب انجام گرفت.
فرمانده انتظامی مازندران، بازسازی و تجهیز کلانتریها را به مبلمان و تجهیزات اداری مدرن و مهیا کردن مکانی آرام برای مراجعین به کلانتریهای استان را از اقدامات شایسته نیروی انتظامی بر شمرد و برخورد با جرائم خرد را بسیار موفق خواند و متذکر شد: در برخورد با جرایم و دانه درشتها زیاد فعالیت نداشته ایم، چون یک حاشیه امن برای خود احساس کرده اند.
 جعفری نسب با بیان اینکه برخورد با دانه درشت‌ها سبب شاد شدن دل خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌شود, افزود: برخورد با مجرمان یقه سفید و مفسد اقتصادی در نهادینه کردن قوانین اجتماعی تاثیرگذار بوده و میزان جرائم را کاهش می‌دهد.
وی با بیان اینکه میزان تقدیر و تشکر مردم  از نیروی انتظامی مازندران در سال گذشته, 23 درصد افزایش یافته است, گفت: سال گذشته رکورد خوبی در حوزه  ترافیک،کاهش فوتی‌ها در محورهای جاده ای استان  نسبت به  شاخص کشوری داشتیم.
رئیس پلیس مازندران با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان تیرماه, وضعیت  فوتی ی مازندران به طور محسوسی کاهش یافته است, افزود: این میزان نسبت  به مدت مشابه  سال گذشته  78 درصد کاهش داشته و از 297 نفر سال گذشته به  246 نفر رسیده است.
جعفری نسب در زمینه کشف مواد مخدر ابراز داشت: در زمینه کشف مواد خرد ۱۰ درصد کاهش کشفیات داشته ایم.
وی در ادامه افزایش کشفیات هروئیین را ۱۲ درصد، حشیش ۱۷ درصد و سایر مواد مخدر را ۴۷ درصد اعلام کرد و گفت: نسبت به سال گدشته در این زمینه ها افزایش کشف داشته ایم
 رئیس پلیس مازندران به کسب رتبه دوم اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مازندران در پوشش اخبار هفته ناجا در سال گذشته اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی مازندارن این موفقیت‌ها را مرهون تلاش رسانه‌های مازندران است.
جعفری نسب با بیان اینکه تشکل خیران حوزه امنیت اجتماعی در استان دارای مجوز ثبتی شده است,  گفت: هم اکنون این تشکل در شهرهای استان در حال فعالیت بوده و توفیقاتی را برای پلیس داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار