استاندار فارس گفت:فارس باید در جذب سرمایه گذار رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد زیرا استان فارس ایرانی کوچک است.
کد خبر: ۷۹۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۷ 19 August 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:محمد علی افشانی در دیدار با آزادگان وایثارگران فارس تاکید کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با نگاه و سلیقه های مختلف برای دفاع از کشور حرکت کردند بنابر این اینگونه اختلاف سلیقه مانعی برای اتحاد وهمدلی نیست.

وی ادامه داد: باید قبول کرد که تفکرات و نگاه های مختلفی در جنگ حضور داشتند اما هیچگونه مانعی برای دفاع از کشور و مقابله با دشمنان ایجاد نشد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه امروز در استان فارس نیز همگان به دنبال پیشرفت وتوسعه هستند، گفت:  اولویت اول ما پیشرفت استان فارس است و در این میان اختلاف سلیقه مانعی برای توسعه استان نیست.

افشانی تاکیدکرد: اختلاف سلیقه ها در استان فارس بسیار کوچک واندک است و برای پیشرفت عمرانی استان باید همگی حرکت کنند.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی استان فارس می تواند زمینه ساز حضور سرمایه گذاران باشد، گفت: فارس باید در جذب سرمایه گذار رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد زیرا استان فارس ایرانی کوچک است.

استاندار فارس یادآور شد: داشتن پتانسیل های فراوان در استان فارس زمینه ساز جذب سرمایه گذاران است اما باید به یاد داشته باشیم سرمایه گذار برای حضور در یک استان احتیاج به زیر ساختهایی دارد که همدلی و اتحاد ما می تواند زمینه ساز این پیشرفت باشد.

افشانی ادامه داد: سرمایه گذار نیازمند آرامش است و باید همگان بدانند که در استان فارس آرامش وجود دارد وبرای سرمایه گذار امنیت است.

وی تاکید کرد: مشکل بیکاری در استان زمانی برطرف می شود که همگان به دنبال پیشرفت باشند که در این راستا اختلاف سلیقه بسیار اندک است.

استاندار فارس درادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رزمندگان سختی های بسیار کشیدند، گفت: من اول جنگ تحمیلی را خاطرم هست که چه مشکلاتی وجود داشت اما  پس از گذشت مدتی همگان تحت فرمان امام(ره) حرکت کردند واین پیروزی را برای کشور به ارمغان آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار