کد خبر: ۸۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 28 August 2015


امام جمعه رودسر گفت: اختلاف سلیقه نباید موجب فاصله افتادن بین مسئولان شود.
خبرگزاری فارس: اختلاف سلیقه موجب ایجاد فاصله بین مسئولان نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی امروز در نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: داشتن ایمان و کسب تقوا در سایه عمل به واجبات و ترک محرمات موجب گشایش در کارها و افزایش روزی انسان م‌ شود.

وی به لزوم قدردانی از والدین تاکید کرد و افزود: احترام، نیکی، احسان و تکریم والدین و جلب رضایت و خشنودی پدر و مادر سعادت دنیا و آخرت را برای انسان به همراه دارد.

امام جمعه رودسر با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه رجایی و باهنر، تصریح کرد: هفته دولت یادآور ایثارگری و اخلاص شهیدان رجایی و باهنر است.

وی ادامه داد: باید این شهدای والامقام الگوی رفتاری مسئولان نظام جمهوری اسلامی قرار گیرد و در مسیر خدمت به مردم تلاش کنند.

دستجردی به اختلافات در بین برخی از مسئولان اشاره کرد و متذکر شد: مبادا اختلاف سلیقه در برخی موارد موجب اختلاف راه و مسیر مسئولان شود زیرا مسئولیت‌ها ماندگار نیست.

وی مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را فرصتی برای خدمتگزاری به مردم خواند و گفت: مسئولیت تعهدآور است و باید بتوانیم با قبول مسئولیت از عهده آن برآییم و با خدمت به مردم در راستای اهداف نظام گام برداریم.

خطیب جمعه رودسر به بحث رباخواری بانک‌ها و موسسات اشاره کرد و خواستار پیگیری و برخورد با آنها شد.

وی حمایت از سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی در رودسر را امری مورد تاکید قرار داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار