رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از ممنوعیت زیارت اهل قبور در روزهای پایانی هفته خبر داد و گفت: به منظور مقابله با شیوع کرونا تجمع در آرامستان‌ها ممنوع خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ 18 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» حمیدرضا عسگری با اشاره به شیوع کرونا و تغییر عملکرد مجموعه آرامستان‌ها از اسفند ماه سال گذشته، گفت: زیارت اهل قبول در البرز برقرار است، اما اجازه تجمعات را نمی‌دهیم.

رئیس سازمان آرامستان‌های کرج ادامه داد: در این راستا زیارت اهل قبور در روزهای پنج‌شنبه، جمعه و روزهای تعطیل رسمی ممنوع خواهد بود تا با این اعلام محدودیت بتوانیم سرعت شیوع کرونا ویروس را کاهش دهیم.

به گفته عسگری آرامستان بهشت سکینه تنها آرامستانی است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تدفین انجام خواهد شد.

وی در رابطه با محل دفن تلفات کرونایی، اظهار کرد: هیچ قطعه خاصی برای بیماران کرونایی در نظر نگرفته ایم، از طرفی تکریم ارباب رجوع و از طرف دیگر میت افراد کرونایی عامل انتقال ویروس نیستند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه میت با رعایت کامل پروتکل‌های اعلام شده تدفین می‌شوند، اظهار کرد: اگر ویروس کرونا از طریق میت ممکن بود بسیاری از کارکنان مجموعه آرامستان‌ها درگیر بیماری می‌شدند چرا که از اسفندماه سال 98 تا به امروز در محیط کار قرنطینه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار