یادداشت/ حسن عباسی «فعال رسانه‌ای»
کد خبر: ۸۹۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 07 December 2020

برجام چه دست‌آوردی داشته، سیب و گلابی دست‌آورد برجام بود یا ترور دانشمندان برجسته هسته‌ای کشور، زمانیکه شهید فخری‌زاده را در بیرون کشور به‌عنوان نفر اول صنعت هسته‌ای ایران می‌شناختند، امروز اگر بگویم جریان حامی این ترور در داخل کشور به دنبال این هستند، تا کلمه «دانشمند برجسته هسته‌ای» را از اسم «فخری‌زاده» پاک کنند بی‌جا نگفتیم. هدف این جماعت مماشاتچی جلوگیری از نگرفتن انتقام است و اگر هم این ترور بی‌جواب بماند، قطعاً شاهد ترورهای بعدی به شکل سریالی خواهیم بود.

خبر شهادت دکتر محسن فخری‌زاده موجی از تسلیت شخصیت‌های مختلف سیاسی و نظامی را در پی داشت، اما یک نکته؛ چرا در برخی از این پیام‌ها تلاش می‌شود ، شخصیت این شهید که یکی از دانشمندان برجسته هسته‌ای بود پوشانده و معرفی نشود با توجه به پیام امام خامنه‌ای درباره شهادت ، شهید دکتر محسن فخری‌زاده که با این جمله آغاز شد: «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان جناب آقای محسن فخری‌زاده….» خب این جریانی که در کشور سعی دارند کلمه هسته‌ای را سانسور و حذف کنند ، آیا همان کسانی نیستند که مداوم به جای تکیه بر توان داخلی به دنبال بستن با کدخدا و امضای قراردادهای ننگین هستند؟

در خصوص ترور شهید فخری زاده دستگاه قضایی بایستی افشاءکنندگان اطلاعات فعالیتهای هسته‌ای ایران را محاکمه کند اگر این اتفاق نیافتد ، نشت اطلاعاتی از کشور به سمت تروریسم دولتی ادامه خواهد داشت و شاهد ترورهای دانشمندان هسته‌ای و موشکی دیگری در کشور خواهیم بود.

خوشبینی به آمریکا و اسرائیل دیگر معنا ندارد زیرا ترور شهید فخری زاده نشان داد، آمریکا قصد ندارد «مقابله با ایران را به مذاکره مبدل کند» ، افرادی که فکر می‌کنند مذاکرات نتیجه‌بخش است، فاقد خرد و بینش سیاسی هستند‌.

با ترور دانشمندان ایرانی پیشرفت و فعالیت‌های موشکی و هسته‌ای متوقف نمی‌شود و این اقدامات بزدلانه نشانه نهایت ناتوانی‌و ضعف «آمریکا و اسرائیل» در تقابل مستقیم با ایران است، نشان دادند که آنها قدرت تقابل با ایران را ندارند.

اعتماد به غربی ‌ها و ارائه اطلاعات داوطلبانه از فعالیت ‌ها و ظرفیت ‌های هسته ‌ای و علمی کشور نشان دهنده بسترها و زمینه سازی هایی است که دولت دوازدهم برای دشمن فراهم کرده است.

یادمان باشد تکرار ترور نتیجه دادن اطلاعات به سازمان ملل و انرژی اتمی است بدین معنا که آژانس اتمی و بازرسان آنها به هیچ عنوان برای ایران قابل اعتماد نیستند و نباید مسئولان ما دیگر پروتکلهای الحاقی را داوطلبانه انجام دهند.

 

 

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار