بازی سوداگران راه ابریشم، محصولی هنر بنیان تولید شده از پژوهشگران مرکز رشد تخصصی هنر مستقر در شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان است.
کد خبر: ۸۹۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ 24 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، این بازی روایت داستان تجارت محصولات گران‌بهای صنایع دستی در راه ابریشم دارای سه گیم‌پلی بازی دونفره ، سه‌نفره و چهارنفره در قالب پایه، سه‌نفره و چهارنفره در درجه ممتاز طراحی و ساخته شده است.
قالب پایه مناسب این بازی ویژه رده سنی ۸ تا ۱۲ سال و ممتاز آن هم با هیجان و استراتژی بیشتر، مناسب رده سنی بالای ۱۲ سال است.
ساختار مسیر‌های بازی، تاس‌ها، تعداد مهره‌های هر بازیکن در سطح زمین و کارت‌ها به شکلی طراحی و تنظیم شده است که افراد حین زیرنظر گرفتن حرکات دیگر بازیکنان، مدام لازم است تعیین تاکتیک و استراتژی کنند.
این بازی قدرت تصمیم گیری، مدیریت، برنامه‌ریزی و تمرکز را بیشتر می‌کند و در طول بازی بازیکنان باهم به تجارت پرداخته و هوش کلامی، ریاضی، هیجانی و قدرت تعاملات خود را بیش از پیش پرورش می‌دهد.
سوداگران نخستین بازی رومیزی است که ۴۹ رشته‌ی صنایع دستی ازجمله معاصر و در حال فراموشی به همراه هنرمندان بزرگ کشور را معرفی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار