کد خبر: ۸۹۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳ 03 September 2020

 

 

به گزارش منجیل خبر به نقل از ایسنامدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، از نجات جان سه مصدوم در پی واژگونی خودروی جیپ توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات هلال احمر خبر داد.

سیاوش غلامی در گفت وگو با ایسنا، از نجات جان سه مصدوم در پی واژگونی خودروی جیپ توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۰۹:۳۰ صبح روز جاری، واژگونی یک خودروی جیپ در محور رودبار به آسمان سرا در منطقه ییلاقی سردگاه شهرستان رودبار به مرکز کنترل هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم های امدادی به محل وقوع حادثه، گفت: بلافاصله پس از دریافت گزارش یک تیم امداد و نجات از پایگاه شهید آقایی رودبار جهت امدادرسانی به محل وقوع حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از تثبیت صحنه و رفع خطرات احتمالی خودرو، به رهاسازی مصدومان اقدام کردند.

غلامی، به انتقال مصدومین این حادثه به مرکز درمانی اشاره کرد و گفت: در این حادثه هر سه سرنشین خودرو بر اثر شدت واژگونی خودرو مصدوم شدند که با همکاری اورژانس و توسط بالگرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار