رئیس سبک هایاشی شیتوریو مازندران از قهرمانی تیم کاراته هایاشی شیتوریو مازندران با کسب 57 مدال در مسابقات قهرمانی سبکی کاراته کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 07 September 2015
رئیس سبک هایاشی شیتوریو مازندران سید حسن انگشتان گفت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک هایاشی طی دو روز  در تهران برگزار شد و در نهایت مازندران با کسب ۲۶ طلا، ۱۳ نقره و ۱۸ برنز مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.
وی اضافه کرد: این مسابقات با حضور 12 استان برتر کشور در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در ورزشگاه شهید کبکانیان تهران برگزار شد که در بخش کومیته، استان مازندران با کسب 24 طلا، 12 نقره و 18 برنز مقام اول تیمی را از آن خود کرد و استان‌های قزوین و گیلان هر کدام با اختلاف و کسب 3 و 2 طلا رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.
انگشتان افزود: در بخش کاتا تیمی و انفرادی نیز ورزشکاران مازندران با کسب ۲ طلا و ۱ نقره پس از تهران و اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در بخش کومیته امیرمهدی عسگری، شایان کیوانی، سینا اصغری، سیدحسین هادیان، طاها یوسفی، میرحسین هادیان، محمدطاها مسلمی، طاها کلانه، محمدرضا غفوری، حامد اکبری، رضا غلامی، علی بهرامی، محمد صادقی، رضا داداشی، علی بهبود، محسن نیک‌نژاد، امیرحسین روحی، صابر عبدالمنافی، رضا بهرام‌پور، احمد آزم، علی‌رضا اسماعیلی، ابراهیم برزو، طاها بتیار و مبین آهنگری توانستند مقام اول و مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کنند.
همچنین در بخش کاتا انفرادی امیررضا یوسفی و در بخش کاتا تیمی طاها بتیار، امیررضا ذوالفقاری و سپهر ابوالقاسمی نیز به مدال طلای مسابقات دست یافتند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار