معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان مرکزی گفت: در شش ماهه ابتدایی سال جاری ۴۸۶میلیارد ریال حقوق دولتی معادن وصول و به خزانه واریز شده است.
کد خبر: ۹۰۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 05 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ،سید کمال فدایی فروتن در حاشیه هفتمین جلسه شورای معادن استان مرکزی در محلات افزود: هفتمین جلسه شورای معادن استان مرکزی به ریاست استاندار مرکزی و با حضور کلیه اعضا در فرمانداری محلات تشکیل و مسائل و مشکلات معادن استان مرکزی بررسی و ارائه طریق شد .
وی درادامه با اشاره به طرح موضوع حقوق دولتی معادن دراین جلسه افزود: در شش ماهه ابتدایی سالجاری ۴۸۶ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن وصول و به خزانه واریز شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد رشد ۳۷درصدی هستیم.
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان مرکزی افزود: درهمین مدت تعداد ۲۷ پروانه بهره برداری صادر شده و سرمایه گذاری حاصل از صدور پروانه ای مذکدر در معادن استان مرکزی۵۶۵درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته و ۱۱۳۷ میلیارد ریال در معادن استان مرکزی سرمایه گذاری صورت گرفته که ماحصل آن اشتغال ۱۷۸ نفر بوده است .
فدایی فروتن یادآورشد: در شش ماهه ابتدایی امسال ۱۸ پروانه اکتشاف و ۲۵ گواهی کشف نیز صادر شده که در صدور گواهی کشف نیز نسبت به مدت سال گذشته رشد ۴۷ درصدی را شاهد هستیم.
وی از عزم سازمان صمت مرکزی در راه اندازی معادن راکد استان خبر داد و گفت: براساس مصوبه شواری معادن استان تعیین تکلیف ۱۰۰ معدن غیر فعال در سالجاری هدفگذاری شده است که امیدمی رودبا توجه به منویات مقام معظم رهبری شاهد راه اندازی و شروع بکار مجدد معادن مذکور و افزایش سرمایه گذاری و اشتغال پایدار باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار