نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:اعتبارات پروژه‌های ملی استان اردبیل در بودجه ۱۴۰۰ افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۲۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 13 December 2020

صدیف بدری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا میزان بودجه پیش‌بینی شده استان اردبیل را ۱۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ اعتبار پروژه‌های راهسازی و آبرسانی در استان افزایش یافته و احتمال افزایش اعتبار دیگر پروژه‌ها هم وجود دارد.

وی اظهار داشت: بودجه پروژه‌های راه آهن اردبیل - میانه، سدهای خاکی و بزرگراه‌ها در بودجه افزایش داشته و امید است با تخصیص آنها مشکلات زیر ساختی استان برطرف شود.

بدری گفت: چالش اصلی استان اردبیل در بودجه سال آینده پیش‌بینی درآمد مالیاتی این استان به میزان هشت هزار میلیارد ریال بوده که غیرقابل تحقق است و ضرورت بازنگری در این باره احساس می‌شود.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش نمایندگان استان در مجلس افزایش اعتبارات ملی استان در بودجه ۱۴۰۰ است تا بتوان خدمات رسانی به مناطق محروم را توسعه داد.

بدری افزایش اعتبارات پروژه های آبرسانی روستایی، عشایری، آبیاری مدرن و آبخیزداری در استان را یادآور شد و گفت: اعتبار این پروژه ها از محل صندوق توسعه ملی تامین می شود که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش میزان اعتبار در این پروژه ها هستیم.

وی بیان کرد: در لایحه بودجه سال آینده اعتبارات پروژه راه‌آهن اردبیل-میانه ۴۳ درصد افزایش یافته است.

بدری میزان اعتبار راه‌آهن اردبیل-میانه در بودجه سال آینده را ۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این میزان فارغ از اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری، فاینانس داخلی بانک ملی و اسناد خزانه اختصاصی است.

وی اضافه کرد: پروژه راه‌آهن اردبیل از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین اعتبار شده و تمام تلاش‌ها بر این است تا پایان این دولت بهره‌برداری برسد.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث بزرگراه‌ها، تکمیل بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل، ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی، سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی نمین، تکمیل راه آهن اردبیل –میانه، رفع بیکاری و اشتغال زایی و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی از جمله برنامه‌ها و اقدامات قابل پیگیری در استان اردبیل می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار