نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس و عضو فراکسیون ورزش، شاخص سرمایه‌گذاری در ورزش کشور را کمتر از ۱۰ درصد بیان کرد.
کد خبر: ۹۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 11 September 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری  مهر، مقداد نجف نژاد در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان مهر در بابلسر گفت: شاخص  سرمایه‌گذاری در دنیا حدود ۵۰ درصد و در ایران کمتر از ۱۰ درصد است درحالی که هر چه در ورزش هزینه شود نوعی سرمایه‌گذاری است.
وی پرورش نیروی انسانی را در جامعه امری مهم برشمرد و گفت: فراکسیون ورزش مجلس بزرگ‌ترین و فعال‌ترین گروه و فراکسیون مجلس به شمار می‌رود و ۲۵۰ نفر از نمایندگان عضو فراکسیون ورزش هستند.
نجف نژاد با اشاره به اینکه اگر جامعه فعال و پرنشاط می‌خواهیم باید نشاط و طراوت داشته باشد گفت: ورزش قهرمانی دفاع از حیثیت ملی به شمار می‌آید و بررسی پتانسیل ورزش ایران نشان می‌دهد که در دنیا رتبه ۱۷ و در آسیا رتبه چهارم راداریم.
عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در ورزش قهرمانی باید از حیثیت ملی دفاع کرد، جنبه عمومی و حرفه‌ای را در ورزش مهم دانست و ادامه داد: سازمان بهزیستی نیز رکنی در ورزش کشور شده است و بسیاری از مدال‌های کسب‌شده در پارالمپیک توسط ورزشکاران تحت پوشش این سازمان کسب می‌شود.
شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در مجلس نیز، به شرایط کشور و تنگناهای اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: دولت در بحث تأمین درآمد با مشکلاتی مواجه بوده که متأثر از اقدامات گذشته است.
وی بابیان اینکه امروز جامعه دچار افسردگی شده است، گفت: امروز دغدغه بسیاری از افرادی که تحت پوشش بهزیستی هستند، تأمین مسکن و شغل است و هرچند ورزش امیدواری را در ذهن بیشتر می‌کند اما باید نگرانی‌های همه افراد محتاج و نیازمند رفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار