استاندار کرمان:
استاندار کرمان گفت: پیگیری‌های خوبی برای تأمین کسری بودجه استان شده و کسری بودجه استان کرمان تقریبا تامین اعتبار شده است.
کد خبر: ۹۴۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ 14 March 2021

 

علی زینی‌وند امشب در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان که با حضور اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و آیت‌اللهی‌موسوی معاون امورعمرانی استاندار در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به اینکه گازرسانی به نقاط مختلف استان کرمان پیشرفت خوبی داشته است اظهار داشت: ‌ در سال جاری استان کرمان یک رکورد در این زمینه داشته است.

وی با بیان اینکه بین شرکت‌های بزرگ استان و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان باید نقطه اتصالی برقرار شود گفت: این اتصال باعث می‌شود تا فعالیت‌های این شرکت‌ها ساماندهی شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه این استان ظرفیت‌های بزرگی برای توسعه دارد ادامه داد: شرکت‌هایی تخصصی باید ذیل شرکت‌های بزرگ استان تأسیس شده و امورات توسعه‌ای استان را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های خوبی برای تأمین کسری بودجه استان شده و کسری بودجه استان کرمان تقریبا تامین اعتبار شده است افزود: در توزیع اعتبارات تعادل برقرار شده و شخصاً این مهم را پیگیری می‌کنم.

زینی‌وند با اشاره به اینکه در حوزه جذب اعتبارات روستایی از استان آخر به استان اول کشور رسیدیم که جای تقدیر از مدیران استانی دارد گفت: مدیران تلاش کنند تمام سهم اعتبارات خود را در حوزه‌های مختلف جذب کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار