به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار ۱۳۰ جهیزیه به زوج‌های جوان با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 16 March 2021

 

آیین اهدای 130 جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند استان کرمان به مناسبت اعیاد شعبان و ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار ظهر امروز با حضور سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.

در این آیین سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و با تبریک میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز اظهار داشت: در سال 99 توفیق داشتیم به همت بلند و جهادی مجموعه جبهه انقلاب اسلامی و خیرین کارهای ارزشمندی در اجرای فرمان رهبری انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه توزیع کمک مؤمنانه، آزادی زندانیان، توزیع جهیزیه و ایجاد اشتغال خرد و پایدار از اقداماتی بود که سپاه در سال جاری انجام داد گفت: تا زمانی که درگیر ویروس کرونا هستیم کمک مؤمنانه ادامه دارد و سپاه در کنار مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با عنوان اینکه امروز 130 جهیزیه برای خانواده رزمندگان دوران دفاع مقدس که بضاعت مالی ندارند تهیه و توزیع می‌شود ادامه داد: ارزش هر سری جهیزیه 20 میلیون تومان است که در مجموع 26 میلیارد ریال می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جهیزیه پنج قلم کالای اساسی شامل فرش، یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و اجاق گاز وجود دارد گفت: از ویژگی این اقدام تهیه کالاهای تولید داخل کشور است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 2 هزار و 500 سری جهیزیه به ارزشی 34 میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شده است افزود: در سال 1400 نیز این برنامه‌های خیرخواهانه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به مناسبت روز پاسدار توزیع بسته‌های معیشتی کمک مؤمنانه نیز در سطح استان انجام می‌شود ادامه داد: شروع سال جدید را با توزیع کمک مؤمنانه، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و توزیع جهیزیه آغاز می‌کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه 150 واحد خانه‌های محرومین نیز در نیمه اول ماه فروردین افتتاح و تحویل نیازمندان می‌شود گفت: رزمایش کمک مؤمنانه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است و تمام تلاش خود را برای اجرای فرمان امام مسلمین به کار خواهیم گرفت و سپاه همیشه در کنار مردم است.

وی با بیان اینکه از خیرین استان درخواست داریم به کمک ما بیایند تا در یک بازه زمانی مشکلات مردم را با شناسایی انجام شده برطرف کنیم افزود: در شرایط شیوع ویروس کرونا هستیم و وضعیت موجود شکننده است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه درخواست داریم که مردم پروتکل‌های بهداشتی و دوری از تجمعات را بیشتر از گذشته جدی بگیرند گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که به دلیل کرونا سفر نمی‌روند و درخواست داریم مردم نیز این موضوع را جدی بگیرند تا در نوروز امسال جان عزیزانمان به خطر نیفتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار