کد خبر: ۹۵۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 16 September 2015
وضعیت تالاب انزلی به منظور احیای این تالاب با حضور مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران بررسی شد.
خبرگزاری فارس: وضعیت تالاب انزلی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ظهر امروز در جریان بازدید از تالاب انزلی گفت: سفر به گیلان به منظور بررسی وضعیت تالاب انزلی انجام شده است.

محمد حاج‌رسولی‌ها بر احیای اکوسیستم تالاب انزلی تاکید کرد و افزود: برنامه‌های احیای تالاب انزلی در سفر به گیلان با حضور مسئولان استانی بررسی می‌شود.

به گزارش فارس، سال 93 فاز دوم پروژه مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی با هدف پشتیبانی همه‌جانبه به منظور ارتقای ظرفیت سازمانی مدیریت این تالاب از طریق کمیته مدیریت تالاب انزلی زیر نظر استانداری گیلان، ظرفیت‌سازی مدیریت تالاب، به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه‌های موجود بین دیگر مناطق و کشورها، ایجاد همکاری مستمر در راستای دستیابی به مدیریت فراگیر تالاب دربرگیرنده حفاظت اکوسیستم تالاب، مدیریت آبخیز، مدیریت فاضلاب، مدیریت پسماند، اکوسیستم و آموزش زیست‌محیطی اجرایی شده است.

پروژه مدیریت اکولوژیک تالاب انزلی طبق یادداشت مذاکره‌های انجام شده بین سازمان حفاظت محیط زیست و آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن در 24 آذرماه سال 92 به امضا رسیده و اجرایی شده است.

طبق اصل اجرای مشترک پروژه مقرر شده، اهداف پروژه با پشتیبانی فنی تیم کارشناسی جایکا از همتایان ایرانی محقق شود و تیم کارشناسی جایکا گزارش‌های پیشرفت پروژه را طبق درخواست جایکا تهیه کرده و اعلام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار