تابناک-به منظور بررسی وضعیت مسکونی ساکنان حاشیه و کپرنشین شهر جاسک جلسه‌ای با حضور مسوولان استانی و شهرستانی جاسک برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 18 May 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان جلسه ای با حضور مهندس شهریار نوري زاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان، مهندس رضائی مدير كل راه و شهر سازي هرمزگان و رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در محل فرمانداری آن شهرستان برگزار شد و در خصوص رفع مشکلات مربوط به تامین زمین و مسکن افراد حاشیه نشین و همچنین کپرنشینان شهرستان جاسک تصمیماتی اتخاذ گردید .
در این جلسه ، شهریار نوري زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان اظهار داشت: برای احداث مسکن جهت کلیه افراد واجد شرایط زمین مورد نیاز تملك گردیده و از هفته آینده عمليات آماده سازي آن توسط ماشين آلات راهسازي این بنياد آغاز و تسهیلات ارزان قيمت و بلاعوض مسكن محرومين نيز به آن شهرستان ابلاغ که با مساعدت خيرين مسكن ساز و مشاركت متقاضيان نسبت به احداث منازل مذکور اقدام خواهد شد.
وی خاطرنشان‌کرد: مسکن سهم مهمی در سبد خانوار دارد و با تهیه مسکن به خصوص برای قشر ضعیف و آسیب‌پذیر، می‌توان از بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی جلوگیری کرد.
نوری‌زاده عنوان‌کرد: افرادی که در حاشیه شهرها و کپر زندگی می‌کنند معمولا از قشر ضعیف جامعه هستند که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرند و اکثر خانه‌های آنها از ایمنی لازم برخوردار نیست.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان اظهارداشت: بنیاد مسکن وظیفه خود می‌داند خانه‌هایی که می‌سازد از ایمنی خوبی برخوردار باشد تا افرادی که از آن استفاده می‌کنند آسوده‌خاطر بوده و زندگی راحتی در آن داشته‌باشند.

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار