فرماندار:
فرماندار کرمان گفت: حدود ۱۲ هزار نفر در ۵۲۱ شعبه اخذ رای، زمینه برگزاری انتخابات و دریافت رأی از مردم را در ۲۸ خرداد سال جاری بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۶۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹ 09 June 2021

 

علی بابایی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کرمان با بیان اینکه ۶۰ درصد از شعب اخذ رأی شهر کرمان در مدارس مستقر است افزود: بخش زیادی از نیروهای برگزاری انتخابات نیز از کادر آموزش و پرورش هستند.

وی به ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ۷۱ شوراهای اسلامی مبنی بر همکاری دستگاه های اجرایی، ادارات، نهادها و مؤسسات وابسته به دولت با ستاد انتخابات در راستای برگزاری انتخابات استناد کرد و اظهار داشت: دستگاه های اجرایی حسب درخواست وزارت کشور و در شهرستان ها فرمانداران، موظف هستند کارکنان و سایر امکانات خود را تا پایان انتخابات در اختیار ستادها قرار دهند.

فرماندار کرمان انتخابات را فرصتی برای مردم در حمایت از نظام دانست و بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: اوایل پیروزی انقلاب، امام در مود صدور انقلاب به جهان سخن گفتند و اکنون نهال این نظام و انقلاب با خون شهدا و ایثارگری ایثارگران و با حضور مردم در صحنه های مختلف استوار و تنومند شده و ما نیز به عنوان یکی از مسئولان دستگاه های اجرایی باید از هیچ تلاشی برای مشارکت مردم در انتخابات دریغ نکنیم.

وی گفت: هیچ کس منکر وجود مشکل به ویژه مشکلات معیشتی در کشور نیست اما این مشکلات دلیلی برای شرکت نکردن در انتخابات نیستند.

بابایی بیان کرد: دشمن در صدد ناامید کردن مردم از انقلاب و بستن راه حضور مردم در انتخابات است و این نوع نگرش دشمن تازگی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن تأثیر حضور مردم در پای صندوق های رأی را به خوبی می داند ادامه داد: اکنون در عرصه بین الملل در شرایط حساسی قرار داریم و مردم با شرکت در انتخابات و ما مسئولین با تلاش در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید دِین خودمان را به انقلاب و شهدا ادا کنیم.

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه جهان چشم به انتخابات ایران اسلامی دوخته است گفت: جدیت مضاعف مسئولان در حوزه مدیریتی و پرهیز از هرگونه اِهمال کاری درخواست ما در برهه حساس کنونی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار