رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از ترافیک نیمه‌سنگین در مناطقی همانند پلور و گزنک در محور مواصلاتی هراز خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 19 September 2015
به گزارش تابناک مازندران علی نوری‌پور  در گفت‌وگو با خبرنگار بیان کرد: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز نیمه‌سنگین است و عمده ترددها از آمل به سمت پایتخت کشور ادامه دارد.
وی افزود: تردد در مناطقی همانند گزنک، پلور، مبادی خروجی از شهر آمل و پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان بیشتر از دیگر مناطق بوده و علاوه بر افزایش حجم تردد، کندی رفت و آمدها را ایجاد کرده است.
نوری‌پور با اعلام اینکه بسیاری از هموطنان‌مان برای استفاده از مواهب طبیعی در روزهای پایانی تعطیلات تابستان راهی مازندران شدند، خاطرنشان کرد: بسیاری از هم‌استانی‌ها و همشهریان آملی هم برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته گذشته به مناطق ییلاقی و روستاهای خوش‌ آب و هوای بخش لاریجان عزیمت داشتند که باعث ایجاد ترافیک و افزایش حجم خودروهای عبوری در دو سمت آمل به تهران و برعکس شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با اعلام اینکه بارش شدید باران، ایجاد سیلاب، ریزش سنگ و قلوه‌سنگ از مناطق صخره‌ای محور هراز طی روزهای گذشته علاوه بر ایجاد خسارت باعث کندی تردد شد، گفت: در این بین خودروهایی نیز با ریزش سنگ آسیب دیدند ولی خسارت منجر به فوت گزارش نشده است.
این مسئول با اعلام اینکه طی روز گذشته در مبادی خروجی آمل و استان مازندران در مناطقی همانند پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان، نارنجستان، پل چلاو، تونل اول، پلور، پنج‌آب و گزنک شاهد ترافیک سنگین بودیم، گفت: کاهش عرض جاده از دو خطه به تک‌خطه و همچنین فعالیت برای چهار خطه کردن محور هراز نیز بر وضعیت ترافیک‌ تاثیرگذار است.
نوری‌پور متذکر شد: هم‌اکنون عوامل راهداری و راهداران به‌صورت آماده‌باش در حال خدمت به مردم هستند تا در مواقع اضطراری به ارائه خدمات بپردازند.
وی از رانندگانی که قصد تردد از محور مواصلاتی هراز را دارند خواست تا با رعایت حق‌تقدم، عدم سبقت از راست، حرکت با سرعت مطمئنه، خودداری از بوق زدن بی‌جا و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفر خوب و خوشی را برای خود و دیگران رقم بزنند و به هشدارهای ماموران پلیس راه، راهداران، نیروی انتظامی و هلال‌احمر گوش فرا دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار