مدیر روابط عمومی دهکده گنجامه گفت: استاندارد سازی تله کابین گنج‌نامه به جهت ارتقای سطح ایمنی و افزایش ظرفیت با شیوه‌های نوین در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۷۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ 18 July 2021

 
مدیر روابط عمومی دهکده گنجامه همدان گفت: استاندارد سازی تله کابین گنج‌نامه به جهت ارتقای سطح ایمنی و افزایش ظرفیت با شیوه‌های نوین در دست اقدام است.

به گزارش تابناک همدان، زهره رزجی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: پس از گذشت حدود ۱۸ ماه از شیوع پدیده منحوس کرونا بیشترین آسیب به صنعت گردشگری وارد شده و تأسیسات گردشگری در سراسر جهان متاثر از شیوع ویروس کرونا متحمل شکست و رکود بی سابقه‌ای شد که خسارت آن برخی پتانسیل‌ها را به طور کلی نابود و برخی را دست و پا شکسته کرد.

وی افزود: دهکده توریستی گنج نامه با مشارکت شرکت سیاحتی علیصدر که پس از برگزاری چند رویداد مهم بین المللی، ملی و استانی در حوزه گردشگری نظیر نشست سران کشور‌های عضو سازمان جهانی گردشگری و سایر جشنواره‌ها خود را برای یک جهش معنا دار آماده کرده بود که متاسفانه از تشعشعات مخرب شیوع ویروس کرونا در امان نماند و ظرفیت‌های گردشگری آن دچار ضرر و زیان هنگفتی شد.

رزجی خاطر نشان کرد: بعد از گذران ماه‌های طولانی از شیوع کرونا حالا کم کم به امید جان گرفتن دوباره در صنعت گردشگری، دهکده توریستی گنجنامه با حداکثر ظرفیت و توان خود جهت ارتقای سطح ایمنی تله کابین و بهینه سازی آن با تکنولوژی روز دنیا ماه‌ها در تلاش است.

مدیر روابط عمومی دهکده گنجنامه همدان اشاره کرد: حال با توجه به افزایش قیمت ۸۰۰ درصدی قطعات مورد نیاز تله کابین دست از تلاش برنداشته و با هدف جان گرفتن دوباره‌ی صنعت گردشگری همدان همچنان مجدانه در تلاش هستیم.
 
رزجی گفت: انتظار میرود در سال جهش تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، دستگاه‌های اجرایی التیام‌بخش زخم عمیق فعالان گردشگری باشند.
 
وی اشاره‌ای به فعالیت تله کابین این مجموعه کرد و گفت: در طول مدت تعطیلی صنعت گردشگری، دهکده گنج‌نامه به لحاظ تداوم همکاری پرسنل مشغول به کار و استمرار روحیه امید و پایداری در مخاطرات، مجموعه خود را تعطیل نکرده و به جهت ارتقای سطح ایمنی تله کابین از اسفند ماه تا کنون از فرصت عدم بهره برداری تله کابین برای به روزرسانی، استانداردسازی و بالا بردن کیفیت تأسیسات آن استفاده کرده و در شرف آماده سازی و راه اندازی مجدد تله کابین می‌باشد؛ و در پایان گفت: انتظار میرود قبل از شروع مجدد فعالیت‌های جدی تاسیسات گردشگری، فرصت‌ها برای هم افزایی و همپوشانی در استان فراهم شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار