استاندار همدان:
استاندار همدان خواستار رفع موانع و مشکلات دهکده گنج نامه از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان شد و گفت: در راستای بازگشایی تله کابین تلاش شود.
کد خبر: ۹۷۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ 18 July 2021
 استاندار همدان خواستار رفع موانع و مشکلات دهکده گنج نامه از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان شد و گفت: در راستای بازگشایی تله کابین تلاش شود.

به گزارش تابناک همدان، سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در بازدید از دهکده فرهنگی، تفریحی و توریستی گنجنامه با قدردانی از زحمات کارکنان این مجموعه اظهار داشت: کرونا، تحریم‌های اقتصادی، ممانعت از ورود گردشگر خارجی و گرانی قطعات، صنعت گردشگری دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه را به تعطیلی کشاند.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا کل دنیا به خصوص گردشگری متضرر شد و کشور ایران و استان هم از این قاعده مستثنی نبود. 

استاندار همدان با بیان اینکه مردم همدان قدردان زحمات کارکنان مجموعه تفریحی و گردشگری گنجنامه هستند بر رفع مشکلاتی که مانع از فعالیت دهکده گنجنامه شده است تاکید کرد.

وی با اشاره به اجرای گازرسانی به گنجنامه تاکید کرد: اجرای این طرح به سرعت انجام شود و شرکت گاز و راهداری با همکاری مشکلات را برطرف کنند.

شاهرخی توسعه همه جانبه و هدفمند همدان را نیازمند یک حرکت جمعی دانست و تصریح کرد: داشتن نگاه فرهنگی و فرابخشی به توسعه و پیشرفت همدان باید در بین نهاد‌های مردم‌نهاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشند. 

وی به استاندارد سازی دهکده تفریحی و گردشگری اشاره کرد و گفت: تحریم‌ها موجب افزایش قیمت و گران شدن قطعات تله کابین شده و همین موضوع توجیه اقتصادی برای دهکده گنجنامه ندارد. 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه توسعه همدان باید همه جانبه و هدفمند توسط فعالان و دلسوزان دنبال شود خاطرنشان کرد: افراد غیرمتخصص و با نفوذ مانع پیشرفت و توسعه همدان هستند. 

شاهرخی به فعالیت سازمان‌های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: باید سازمان‌های مردم نهاد در کنار گردشگری قرار گیرند تا در توسعه گردشگری و جذب گردشگر اقدام کنند. 

وی با تاکید بر ریسک پذیری مدیران عنوان کرد: ۵۰هزار خانواده در همدان منتظر تصمیم طرح جامع همدان هستند، که برخی افراد مانع اجرایی شدن آن هستند. 

استاندار همدان گفت: دستگاه‌های اداری و عموم مردم برای توسعه همه جانبه و اجرای پروژه‌های در شان و جایگاه استان همدان، مشارکت بیشتر داشته باشند. 

شاهرخی با بیان اینکه اقدامات و طرح‌های بی‌بدیلی در حوزه گردشگری استان همدان در حال اجرا است افزود: باید در کنار بخش خصوصی برای اجرای این طرح‌ها تلاش کرد.

به گزارش ایرنا، دهکده تفریحی توریستی گنج‌نامه همدان واقع در دامنه کوهستان الوند، منزلگاه بهشتی گردشگران داخلی و خارجی است.

این دهکده که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی زیادی داشت به علت شیوع کرونا تعطیل شد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار