مرکز خدمات تخصصی طراحی و تولید محصولات فرهنگی و هنری جهاد دانشگاهی استان کرمان امروز رسما آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۸۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 02 August 2021

رئیس جهاد دانشگاهی استان در حاشیه آغاز به کار این مرکز گفت : دوره‌های آموزشی در این مرکز تاکنون مورد استقبال ۴ هزار و ۱۰ نفر اقرار گرفته است و تا کنون از این تعداد ۹۰۰ نفر آن برای آموزش خیاطی و بافنده‌های سنتی متقاضی شده اند.
بازمانده با اشاره به اینکه آموزش‌ها در دو زمینه عمومی و تخصصی انجام میشود افزود : تا کنون ۲۰۰ نفر از این افراد آموزش دیده وارد بازار کار شده اند.
وی تصریح کرد: در جهاد دانشگاهی استان دورشته پته دوزی و سفالگری به عنوان دو رشته فعال است ومحصولاتشان وارد عرصه بازار شده است.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس شورای اسلامی هم در آئیین آغاز به کار این مرکز تخصصی وابسته به جهاد دانشگاهی گفت : اقدامات جهاد دانشگاهی تا کنون در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه تربیت نیرو‌های اهل دانش و پرکار و هوشمند و طراحی طرح‌های دانش بنیان و فناور اقدامات خوبی را انجام داشته است.
وی تصریح کرد : دراستان کرمان هم اقدامات خوبی بین جهاد دانشگاهی و صنایع انجام شده است و سبب اشتغال جوانان زیادی در این زمینه شده است.
زاهدی از حمایت همه جانبه در زمینه آموزش جهاد دانشگاهی برای نیرو‌های تخصصی و علمی خبر داد و گفت: در زمینه به کار گیری و اشتغال این نیرو‌ها پس از آموزش هم برای باراز کار و رونق تولید هم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار