رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه از رسانه‌ها انتظار داریم در مباحث و مسائل اقتصادی، به طور فعالانه ورود کنند، گفت: ما بر این باور هستیم که رسانه اگر در حوزه مسائل اقتصادی، ورود کند، می‌توانیم از دولت سهم‌خواهی کنیم.
کد خبر: ۹۸۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵ 14 August 2021

علی یگانه فرد روز شنبه در بازدید از ایرنا مرکز زنجان، به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، با اشاره به اینکه همانگونه که کلان‌شهرها و شهرهای بزرگ با شیوه سهم‌خواهی، حق خود را می‌گیرند، افزود: این سهم خواهی می تواند در مسائل مختلف از جمله بودجه ریزی و نیز جذب سرمایه‌گذاری های کلان باشد.

وی با اظهار تاسف از وضعیت زنجان و عقب افتادگی در بسیاری از مسائل توسعه ای گفت: نباید اجازه دهیم تنها صنایع آلاینده به استان تحمیل شود و صنایع سبز و سازگار با محیط زیست را دیگر استانها جذب کنند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان از رسانه ها خواست به مسائلی مانند منطقه ویژه اقتصادی و موضوعات توسعه‌ای بیشتر بپردازند تا مردم زنجان در شان و جایگاه خود شاهد رشد و پیشرفت استان باشند.

وی اظهار داشت: کلیات جذب سرمایه‌گذاران در این مناطق، باید از طریق رسانه‌ها به طور مستمر و به عنوان مطالبه جدی مطرح و پیگیری شود.

این مسئول، تعطیلی تعدادی از واحدهای تولیدی در زنجان را سوژه خوبی برای رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: می‌توانیم به کمک رسانه‌ها، حداقل گرهی از گره های کور این شهر را باز کنیم.

یگانه فرد گفت: بر کسی پوشیده نیست که ممکن است، رسانه ها، خط قرمز و محدودیت‌هایی در انتشار اخبار و مطالب داشته باشند، اما من معتقد هستم که در طرح مشکلات، خط قرمز واقعا مفهومی ندارد.

وی انتقاد، تخریب و نیز بیان واقعیت ها، را سه مقوله جداگانه عنوان کرد و افزود: در بیان حقایق نباید با فرض اینکه به مسئوول برمی‌خورد و یا خوشایند مدیری نیست، از گفتن آن خودداری کنیم

چراکه همین مسائل به رشد و توسعه ضربه می زند و منجر به عقب ماندگی استان‌ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار