رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:
با ورزش می‌توان علاوه بر داشتن جسمی سالم، دارای روحی شاداب و ستایش‌گر نیز بود و انسان سالم موجب ایجاد امنیت و پیشرفت جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷ 03 March 2015
به گزارش تابناک گیلان از رشت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت پیش از ظهر امروز در جلسه قدردانی از دانشجویان مدال‌آور این واحد دانشگاهی با اشاره به اهمیت ورزش در دانشگاه‌ها گفت: دانشجویان در کنار ورزش بهتر می‌توانند در درس‌های خود موفق شوند.

علیرضا تیموری با بیان اینکه ورزش ضامن سلامتی است، ادامه داد: با ورزش می‌توان علاوه بر داشتن جسمی سالم، دارای روحی شاداب و ستایش‌گر نیز بود و انسان سالم موجب ایجاد امنیت و پیشرفت جامعه می‌شود.

وی حوزه ورزش دانشگاه آزاد اسلامی رشت را از سال‌ها پیش تاکنون فعال عنوان کرد و گفت: این واحد دانشگاهی از سال‌های گذشته در عرصه‌های ورزشی حضوری فعال داشته و همواره در بعد قهرمانی کشور پیشتاز بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت این واحد دانشگاهی را حامی ورزش نامید و افزود: دانشگاه آزاد با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد به ورزش کمک می‌کند. وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری 190 نفر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مدال‌آور شدند، ادامه داد: این دانشجویان در 29 رشته فعال ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت توانستند در رقابت‌ها افتخار کسب کنند.

امیرتیموری کسب 6 مقام قهرمانی کشور و 14 مقام استانی را حاصل تلاش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت عنوان کرد و یادآور شد: سال آینده رویکرد جدیدی در بخش ورزش همگانی و کلاس‌های آموزشی آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های منسجمی در زیرساخت‌های تربیت‌بدنی این واحد دانشگاهی پیش‌بینی شده که موجب افزایش و ارتقای ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار