کارت زرد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در نشست ستاد حقوقی قضایی و امنیت اقتصادی رفع موانع تولید به مدیران دولتی:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان: مدیری که نخواهد شرایط فعلی مملکت را درک کند و گرهی از کار مردم باز نکند در این دولت جایگاهی نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۹۹۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ 05 October 2021
 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در نشست ستاد حقوقی قضایی و امنیت اقتصادی رفع موانع تولید در دادگستری استان که به عنوان دبیر این نشست نیز بود در سخنانی به لزوم تلاش و فعالیت جهاد گونه برای حمایت از اشتغال و تولید اشاره و اظهار داشت: در شرایط فعلی تأکید مسئولان عالی نظام این است که، امورات باید بصورت جهادی پیگیری شود و یکی از دلایل تشکیل ستاد حقوقی قضایی و امنیت اقتصادی رفع موانع تولید در دادگستری، تسهیل در امور مردم و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است.
ملک حسینی با اذعان به اینکه مصوبات ستاد به محض ابلاغ، برای ادارات قابلیت اجرایی دارند برخی مدیران استانی را خطاب قرار داد و افزود: مصوبات ستاد با حضور رئیس کل دادگستری استان، یک ستاد عالی است، جایگاه ستاد بعضی مواقع از سوی مدیران نادیده گرفته می‌شود و برخی از مدیران همیشه اشکالات و ایرادات نهادهای نظارتی و دستگاه قضایی را بهانه عدم انجام امورات و مصوبات قرار می‌دهند.
وی افزود: در نشست شورای عالی قضایی که بالاترین جایگاه دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در آن حضور دارند و بناست مصوبات این جلسه گره گشایی کند. این که مصوباتی ابلاغ می‌شود و متأسفانه اهمیت داده نمی‌شود و یا مدیران به همان مستنداتی که قبل از مصوبات به آن استناد می‌کردند دوباره اشاره کرده، به نظر می‌رسد این مدیران خیلی با شرایط دولت فعلی و شرایط حاکم بر نظام همراه نیستند.
این مقام قضایی در ادامه گفت: تمام تلاش نظام امروز بر این است که بروکراسی پیچیده و اضافه برداشته شود و اقتصاد مقاومتی و تولید داخل جدی گرفته شود و رونق بگیرد.

ملک حسینی بیان کرد: تشکیل ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی برای دیدن مشکلات از نزدیک است و گره گشایی برای رفع موانع تولید است.
وی در ادامه از حضور مدیرانی که در جلسات ستاد حضور فعال و پایداری دارند، تشکر کرد و افزود: برگزاری چنین جلساتی در واقع کمک به مدیران است؛ کسانی که از ترس دستگاههای قضایی و نظارتی در جاهایی دستشان برای صدور دستورات انقلابی و جهادی بلرزد.

ملک حسینی گفت: مدیرانی که حضور پیدا نمی‌کنند بهانه‌هایی دارند که اکثراً موجه نیستند و سعی ما برخوردی احترام آمیز است و مشکلات و مشغله‌های مدیران را هم درک می‌کنیم.
ملک حسینی تصریح کرد: مدیرانی بودند خیلی به دستورات و مصوبات ستاد توجهی نکردند که مصوبات را جدی بگیرند و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده است و قطعاً کم کاری مدیران را به مدیران بالادست و اسامی آنها را به استاندار به عنوان نماینده‌های مسئول قوه مجریه در استان و مقامات کشوری آن ادارات و سازمان‌ها اعلام خواهیم کرد.
وی افزود: مدیری که نخواهد شرایط فعلی مملکت را درک کند و گرهی از کار مردم باز نکند در این دولت جایگاهی نخواهد داشت.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به مدیران هشدار دیگری داد و گفت: مدیران مؤظف هستند مطابق قانون شخصاً در جلسات ستاد شرکت کنند و آنچه که مصوبات نشست می‌باشد بصورت کامل انجام دهند و اگر جایی منع قانونی داشته باشد که موجه باشد حتماً باید ستاد را توجیه نمایند که به این دلیل این مصوبه قابلیت اجرایی ندارد نه این که بعد از گذشت 2 ماه بخواهند دلایل و توجیهات را ارائه نمایند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار