مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد
کد خبر: ۹۹۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 24 September 2015
تابناک بوشهر: مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان از ایجاد بیش از 200 شغل جدید برای مددجویان کنگان خبر داد.

 عبدالحسین رهبر صبح امروز در نشست با مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: کمیته امداد کنگان در سالجاری بیشترین برنامه‌ریزی خود را بر روی ایجاد اشتغال پایدار و خودکفایی مددجویان انجام داده و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های اشتغالزایی مدنظر این مجموعه قرار دارد و بحمدالله تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این مسیر انجام گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کنگان از ایجاد بیش از 200 شغل جدید برای مددجویان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: در یکسال اخیر این تعداد شغل جدید با ارائه تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از مددجویان ایجاد شده است.

رهبر با اشاره به بازدیدهای مکرر از طرح‌های اشتغالزا تصریح کرد: بیش از 1100 بازدید نظارتی از طرح‌های اشتغال توسط کارشناسان این نهاد در 5 ماه سال 94 انجام گرفته است.

وی نظارت را مهم‌ترین ارکان مدیریت دانست و ابراز داشت: برای به ثمر رسیدن طرح‌های اشتغال و پایدارسازی آنها به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه و ورشکستگی، استفاده از طرح‌های حمایتی، اقتصادی برای توسعه پایدار و ارائه راهنمایی و راهکارهای مناسب به منظور موفقیت در این طرح‌ها بازدید و نظارت لازم صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته اماداد شهرستان کنگان بیان کرد: نظارت از طرح‌ها یکی از اولویت‌های برنامه اشتغال و خودکفایی امداد است که به‌َصورت مستمر طی سال انجام می‌پذیرد.

رهبر افزود: کارشناسان و ناظران کمیته امداد در سطح شهرستان به صورت مستقیم بر اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی این نهاد نظارت دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار