نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آیت الله رئیسی گفتمان امام، نظام و رهبری را با تمام توان در خط رهبری نظام تقویت کرد و حرکت‌های انقلابی رئیس جمهور شهید را از سازمان ملل تا سایر مجامع بین المللی دیدیم.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۴ 22 May 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز دوم خردادماه در مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور درد آشنای مردم و خدمتگزار به مردم و هیئت همراه اظهار کرد: در طول تاریخ جریان حق و باطل همواره با یکدیگر درگیر بوده‌اند و در میدان حق مردانی مجاهد و فداکار و از جان گذشته و با انگیزه بالای الهی پا به میدان گذاشتند و در مقابل آن جبهه باطل همیشه رهبرانی فاسد و ظالم که به حق ابتدایی شهروندی توجه نمی‌کردند، وجود داشتند که بر مردم حکمرانی کردند.

وی ادامه داد: سردمدار جبهه حق، انبیاء الهی هستند و آن‌ها برای رضایت خدا همواره حرکت کردند و مردم را به خدا فراخواندند و هیچ وقت مردم را به خود فرانخواندند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان یادآوری کرد: امام خمینی (ره) انقلابی را هدایت و رهبری کرد و مردم فداکار، شهیدپرور، آزاده و با بصیرت یعنی مردم ایران اسلامی به امام پیوستند و اقیانوسی از اراده‌ها را به وجود آوردند که کمر استکبار جهانی را شکستند.

وی ادامه داد: در مکتب امام و خط امام شخصیت‌هایی رشد و نمو کردند که یکی پس از دیگری تاریخ ساز شدند و امروز در سوگ کسی نشستیم که در گفتمان امام شخصیتی موفق بود و امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و در خط رهبری توانمند و ارزشمندترین نظام در دنیا است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: آیت الله رئیسی شخصیتی مکتبی، انقلابی و مخلص الهی بود و کار برای خدا و لاغیر یکی از عهد‌های رئیس جمهور شهید بود و پای آن ایستاد.

وی تشییع باشکوه رئیس جمهور را یکی از نمود‌های کار فقط برای خدا دانست و در ادامه کار در میدان همراه با اخلاق حسنه را از دیگر صفات آیت الله رئیسی برشمرد و تصریح کرد: فشار‌های کاری و روحی به شدت او را آزار می‌داد، اما هیچ‌گاه بداخلاقی و خارج شدن از حدود را از او نمی‌دیدیم.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: رئیس جمهور شهید به ریسک پذیری و توجه به جوان و جوانگرایی به شدت علاقمند بود و معتقد بودند که میدان را برای جوانان باید باز کرد و نگاه به جوانان و جوانگرایی در بدنه دولت آیت الله رئیسی کاملا مشهود است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی خدمت به مردم و در خدمت به مردم بودن و سر از پا نشناختن برای خدمت به مردم را از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور شهید دانست و عنوان کرد: روح ایشان فراتر از جسمش بود و خستگی ناپذیر بود و هیچ وقت در ظاهر ایشان کوچکترین ضعف جسمی ندیدیم.

وی با بیان این مطلب که آیت الله رئیسی گفتمان انقلاب را عوض کرد، در ادامه گفت: باید دست به دست و همدل و هم صدا، پای صندوق‌های رای برویم و فرد اصلحی را انتخاب کنیم تا این نهضت خدمت به مردم ادامه یابد به طوری که با قاطعیت در مقابل دنیای کفر بایستد و در مقابل مردم متواضع باشد و بتواند این کشور و خون عزیز شهدا را در این گفتمان انقلاب، نظام و رهبری پیش ببرد.

به گزارش ایسنا، مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار