مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از ۷۴ درصد سهامداران عدالت این استان با روش غیرمستقیم هستند، گفت: باید با منابع سهامداران، سرمایه‌گذاری به‌روز و مطالعه‌شده انجام دهیم تا نتیجه مطلوبی برای استان داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۶۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶ 23 May 2024

به گزارش تابناک کرمان، صادق سلطانی‌نژاد امروز (سوم خرداد ماه) در نشست بررسی برگزاری مجامع استانی سهام عدالت در کرمان، اظهار کرد: به‌دلیل سیاست‌های انقباضی سیستم بانکی و محدودیت‌های مالی، نگاه ویژه‌ای به شرکت‌های سرمایه‌گذاری در استان کرمان دنبال می‌شود تا به سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه اقتصادی در استان کمک شود.

وی ادامه داد: با قوانین جدید از جمله قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها که قانون اثرگذاری است، کار دنبال می‎‌شود و در استان کرمان الگویی را تدوین کردیم که ۱۶۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی منابعی است که از بخش‌های مختلف قابلیت تامین دارد و وظیفه داریم روند این کار را دنبال کنیم تا به نقطه مطلوب برسیم.

سلطانی‌نژاد بیان کرد: در بخش صنعت و معدن همه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان، به‌روز و متناسب با شرایط روز کشور است و در کشاورزی، خدمات و گردشگری نیز این هدف را امسال دنبال می‌کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: فرصت‌ها را در اختیار شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان و سرمایه‌گذاران دیگر قرار می‌دهیم تا به هدف‌گذاری انجام‌شده در ریل‌گذاری اقتصادی استان برسیم.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۸ هزار میلیارد تومان منابع داریم که می‌توانیم برنامه‌ریزی و از آن استفاده کنیم، گفت: بیش از ۷۴ درصد سهامداران عدالت استان کرمان با روش غیرمستقیم هستند و باید با منابع سهامداران، کار کارشناسی و سرمایه‌گذاری به‌روز و مطالعه‌شده انجام دهیم تا نتیجه مطلوبی برای استان داشته باشد.

در این نشست حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با اشاره به مصوبه شورای عالی بورس برای برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت، اظهار کرد: برآورد این است که در یک ماه آینده، در کرمان به‌عنوان چهارمین استان کشور مجمع برگزار شود.

وی افزود: براساس تجربه برگزاری مجامع استان‌ها مصوباتی داشتیم و مشوق‌هایی برای تعاونی‌های استانی در نظر گرفته شده است.

حاجی‌وند بیان کرد: یکی از فلسفه‌های شرکت‌ها این است که برای سرمایه‌گذاری از ظرفیت سهام عدالت استفاده شود و امیدواریم بعد از برگزاری مجامع، این شرایط برای تامین مالی پروژه‌ها و بنگاه‌ها در استان‌ها بویژه کرمان تسهیل شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار