رئیس پلیس راه کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، قانون مداری، پرهیز از خطر، آرامش در سفر را شعار امسال برای سفر همشهریان و هموطنان اعلام کرد و گفت: در طول طرح نوروزی ٩٠ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه جاده‌های استان را تحت پوشش قرار می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۳۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 19 March 2022

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به شروع طرح ترافیکی نوروز ١۴٠١ تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان و در رأس آن‌ها پلیس راه استان در آماده باش کامل قرار گرفتند، تمامی محور‌های مواصلاتی و جاده‌های برون شهری استان توسط تیم‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه و همچنین سامانه‌های هوشمند تحت کنترل و رصد قرار گرفته است.

وی افزود: در طول این ایام نقاط حادثه خیز با استفاده از علائم آشکار ساز نشانه گذاری شده، رانندگانی که قصد تردد دارند حتما به این علائم توجه داشته باشند اگر چنانچه تابلو‌هایی را در جاده‌ها مشاهده کردند که بیانگر نقاط حادثه خیز است در آن مقاطع بیشتر قوانین و مقررات را رعایت کنند، صبر و حوصله بیشتری داشته و به توصیه‌های پلیس راه استان در طول طرح نوروزی حتما توجه ویژه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: ما به صورت مداوم از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی، وضعیت راه ها، اطلاعات راه ها، وضعیت تردد‌ها و همچنین توصیه‌های مهم را خدمت همشهریان اطلاع رسانی می‌کنیم که چنانچه قصد سفر داشته باشند از ابتدا تا انتها با آمادگی بیشتر و اتخاذ تمهیدات مناسب، سفر خود را آغاز کنند تا سفر خوش و ایمنی داشته باشند.

وی یادآور شد: در طول طرح نوروزی اگر چنانچه شرایط جوی تغییر پیدا کرد و ما شاهد بارش باران بودیم حتما این مورد مد نظر افراد باشد، در طول مدت بارندگی حتما قوانین و مقررات به ویژه سرعت مطمئنه، فاصله طولی مناسب و همچنین صبر و حوصله بیشتر در رانندگی داشته که ایمن سفر کنند.

وی تاکید کرد: در طول طرح نوروزی تعداد ٩٠ تیم محسوس و نامحسوس کلیه جاده‌های استان را تحت پوشش قرار می‌دهند، سامانه‌های هوشمند در استان فعال و تمام تردد‌ها را رصد می‌کنند اگر چنانچه
رانندگان تخلفی انجام دهند توسط همکاران ما در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس و از طریق سامانه‌های کنترل هوشمند رصد و کنترل می‌شوند و اعمال قانون انجام می‌شود و نهایت فعالیت ما این است که تردد ایمن، سفر خوب و بدون خطر را برای همشهریان و هموطنانمان رقم بزنیم.

دستغیب قانونمداری، پرهیز از خطر، آرامش در سفر را شعار امسال برای سفر همشهریان و هموطنان اعلام کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار