رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد؛
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از احراز هویت ۱۵۷ هزار کرمانشاهی در فرایند دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱ 10 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، علی شعبانی شامگاه امروز جمعه (۲۱ اردیبهشت ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد انتخابات استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور به دلیل ازدحام جمعیت در برخی شعب و تقاضای برخی استانداری‌ها رای گیری تا ساعت ۲۱ تمدید شد.

وی افزود: این خبر به تمامی عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار اعلام شده و اخذ رای از تمامی افراد متقاضی در شعب صورت می‌گیرد، با توجه به مشاهده شرایط کنونی امکان تمدید فرایند انتخابات تا ساعت ۲۲ وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۱۵۷ هزار نفر در فرایند دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه احراز هویت شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اطلاع رسانی‌ها در اختیار ستاد انتخابات کشور بوده و نتایج انتخابات از طریق رسانه ملی صورت خواهد گرفت.

شعبانی اضافه کرد: در آمادگی استفاده از تعرفه دستی در صورت از کار افتادن دستگاه‌ها وجود داشت و در صورت نیاز تعرفه‌ها به شعب ارسال می‌شدند اما هیچ تعرفه دستی و قدیمی در شعب استفاده نشده است.

وی در پایان تاکید کرد: هیچ یک از افراد دستگیر شده توسط نیروی انتظامی آزاد نشده‌اند و توسط مقام قضائی تعیین تکلیف خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار