فرماندار شهرستان صحنه:
فرماندار شهرستان صحنه گفت: مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در شهرها و روستاهای شهرستان صحنه با استقبال گسترده مردم انقلابی شهرستان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۰۴۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰ 04 June 2022

جهانبخش زنگنه تبار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) در خصوص برگزاری مراسم ارتحال امام در شهرستان صحنه اظهار کرد: ایستگاه صلواتی در مسجد جامع صحنه و مسابقاتی از وصیت نامه امام خمینی (ره) برگزار می شود، همچنین فشار خون رایگان برای تمامی شرکت کنندگان توسط  مسئول خدمات هلال احمر در حال انجام است.

وی اقزود: سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی برای دانش آموزان نیز در این روز اجرا می شود، نصب بنر و عزاداری ها در سطح ادارات نیز جزو برنامه های رحلت امام خمینی (ره) است.

فرماندار شهرستان صحنه به اجرای سرود همگانی سلام فرمانده توسط دانش آموزان در مراسم مسجد جامع اشاره کرد و گفت: این برنامه ها در روستاها نیز با هماهنگی های انجام شده توسط دهیاران اجرا می شود و مردم فهیم و انقلابی روستاهای شهرستان صحنه در آن شرکت می کنند.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: یا توجه به آبی بودن وضعیت شهرستان صحنه و کاهش چشمگیر شیوع بیماری کرونا خوشبختانه استقبال از مراسم این چنینی نیز به خوبی از سوی مردم انقلابی شهرستان وجود داشته است.

زنگنه تبار به تزریق واکسن کرونا نیز اشاره ای داشت و یادآور شد: تزریق دوز چهارم نیز در حال حاضر فعال است و واجدین شرایط از جمله افراد بالای 70 سال، افراد دارای بیماری زمینه ای همچنین کادر درمان باید نسبت به آن اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: تا کنون شهرستان صحنه از جهت تزریق واکسن کرونا رتبه دوم شهرستان های استان را به خود اختصاص داده و این امر نشان از استقبال گسترده مردم از واکسیناسیون است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار