همزمان با روز پزشک، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد با حضور در بیمارستان شهید صدوقی و پژوهشکده علوم تولید مثل از پزشکان استان تجلیل کرد.
کد خبر: ۱۰۶۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ 24 August 2022

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این دانشگاه، دکتر عمیدالدین خطیبی به همراه مدیرکل بیمه سلامت از بخش‌ها و کلاس‌های بیمارستان شهید صدوقی و پژوهشکده علوم تولید مثل یزد بازدید و از خدمات و ایثار پزشکان به خصوص در دوران اپیدمی کرونا با اهدای شاخه گل قدردانی کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد در این مراسم گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار پزشک عمومی و بیش از هزار پزشک متخصص و فوق تخصص در استان یزد به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

وی با اشاره یه ظرفیت درمانی استان یزد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی استان غیربومی هستند.

خطیبی تصریح کرد: هم اکنون بیش از هزار و ۴۰۰ دانشجوی پزشکی در استان یزد مشغول به تحصیل هستند.

همچنین به گزارش دبیرخانه بزرگداشت هفته دولت شهرستان تفت؛ "محمد دهشیری" فرماندار هم‌زمان با روز پزشک و هفته دولت با همراهی "محمدکاظم خانی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و "مصطفی صادقیان" بخشدار مرکزی تفت با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تبریک روز پزشک از تلاش‌های "دکتر سید محمود واعظ پور" سرپرست این شبکه تقدیر کرد.

دهشیری در ادامه با همراهی جمعی از مسئولان با حضور در تعدادی از مراکز درمانی شهر تفت از تلاش‌های پزشکان شاغل در این مراکز با اهدای لوح و شاخه گل قدردانی نمود.

اول شهریورماه هم‌زمان با زادروز ابوعلی سینا به‌پاس تألیفات و خدمات وی به علوم پزشکی و فعالیت وی در این رشته و تجلیل از پزشکان، روز پزشک نام‌گذاری شده است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: پزشک ، تجلیل ، بیمارستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار