رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تردد در محور‌های مواصلاتی کرمانشاه از ۴۵۰ هزار تردد در روز به ۷۰۰ هزار تردد در روز افزایش پیدا کرده است و در روز گذشته بیش از ۳ هزار نفر زوار اربعین از مرز خسروی عبور کردند.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸ 04 September 2022

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: از روز گذشته وضعیت تردد زوار اربعین از مرز‌های استان به سمت استان ایلام افزایش یافته و در مرز خسروی تردد نسبت به دیروز سنگین‌تر شده و مراجعه زوار اربعین افزایش داشته است.

وی افزود: پلیس راه استان کرمانشاه حدود ۹۰ گشت در سطح راه‌های استان به صورت آشکار و نامحوس داشته که به صورت ۲۴ ساعته در سطح راه‌های استان مستقر هستند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: جهت تسریع در عبور و مرور و جلوگیری از گره‌های ترافیکی و حوادث جاده‌ای از ۶ شهریور طرح اربعین پلیس راه آغاز شده است و تا ۳۰ شهریور ادامه دارد، خوشبختانه تاکنون زائرین اربعین دچار حادثه‌ای که منجر به جرح و فوتی شود، نشده اند.

وی اظهار کرد: اکثر حوادثی که اتفاق افتاده است به علت خستگی و خواب آلودگی گزارش شده است، به رانندگان توصیه می‌شود در هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت داشته و از ۲ راننده در خودرو حضور داشته باشند که بتوانند استراحت کافی در شب را داشته باشند.

دستغیب اضافه کرد: عامل اصلی بیشتر تصادفات از نوع واژگونی، در راه‌های دو طرفه سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ، عدم توجه رانندگان به تابلو‌های راهنما در مسیر بوده است.

وی ادامه داد: ۹۰ تیم گشتی به صورت شبانه روزی مسیر تردد زوار در استان را تحت پوشش قرار می‌دهند و در نقاط حادثه خیز از عامل پیاده استفاده شده؛ همچنین اداره راه در مسیر‌ها تابلو و جهت نما مورد نیاز را نصب کرده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه اظهار کرد: تمهیدات لازم از طریق اورژانس، هلال احمر و تمامی فوریت‌ها در کنار پلیس راه جهت امداد رسانی به زوار تا پایان طرح اربعین صورت گرفته که اربعینی بدون حادثه و یا با کمترین حادثه داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار