شهردار اراک گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) با پیشرفت ۴۰ درصدی در حال اجراست و پیشرفت واقعی آن حدود ۷ درصد نیز از برنامه زمان بندی جلوترمی باشد.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ 10 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا کریمی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه های عمرانی شهرداری در سال جاری با پیشرفت خوبی در حال انجام هستند، افزود: تقاطع غیرهمسطح غیرهمسطح میدان امام خمینی(ره) به عنوان یکی از پروژه های مهم شهری با پیشرفت نسبتا خوبی در تمامی جبهه های کاری فعال است و در نظر داریم که این طرح عمرانی بزرگ به همراه پروژه میدان امام حسین(ع) را هرچه سریعتر مورد بهره برداری قرار دهیم.
وی یادآورشد: پروژه بازارچه های محلی عرضه میوه وتره بار شهرک پردیس وخیابان جهانیگیری تکمیل و در مرحله تحویل موقت می باشند و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرند، همچنین بازارچه میوه و تره بار پارک شهر نیز با پیشرفت ۵۶ درصدی در حال اجرا می باشد و عملیات دیوار چینی بازارچه تکمیل و در حال آرماتوربندی و بتن ریزی کف و سپس اجرای سنگ می باشد.
شهردار اراک گفت: پروژه ساختمان سالن نمایش(بلک باکس) شهر اراک واقع در پارک شهر نیز با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال انجام است.
کریمی با بیان اینکه عملیات بهسازی پل های عابر پیاده سطح شهر نیز از ابتدای سال جاری در دستور کار مدیریت شهری اراک قرار گرفته، افزود: مرمت، رنگ آمیزی، اجرای کف پوش پلی یورتان از جمله اقدامات دردست اجرا در پل های عابر پیاده سطح شهر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار