وام 20 میلیون تومانی و سرگردانی بازنشستگان تامین اجتماعی
کد خبر: ۱۱۱۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴ 19 June 2023

بگزارش تابناک گیلان پس از اعلام مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از آغاز ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان از فردا (شنبه ۲۷ خردادماه)

جمعی از متقاضیان با مراجعه به سامانه ثبت نام وام قرض الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی vaam.kabta.ir متاسفانه با قطعی این سامانه بودند.

خبرنگار تابناک گیلان در این خصوص پیگیر شد و مشخص شد که دو روزه بعداز اعلام ثبت نام وام 20 میلیون تومانی، بازنشستگان تامین اجتماعی با مراجعه به سامانه و کافی‌نت ها متاسفانه عنوان می شود که این سامانه قطع می باشد و باید بازنشستگان به کانون بازنشستگان مراجعه نمایند. البته پس از مراجعه به کانون، رؤیت شد که مشخصات متقاضی در یک برگه شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره موبایل یاداشت می شود و پس از آن نیز مبلغ 50 هزارتومان بابت حق عضویت سالانه از بازنشسته تامین اجتماعی نقدا دریافت می گردد و پس از این مراحل، متقاضی وام جوایا می شود که چه موقع نتیجه وام مشخص می شود اعلام می گردد آقای رئیسی...؟

✅ سئوال اینجاست اگر قرار بود متقاضی وام به کانون بازنشستگان مراجعه کند چرا از سوی تامین اجتماعی سامانه ثبت نام اعلام شد و این سامانه قطع بوده؟
✅ تکلیف این وام پس از ثبت نام در کانون بازنشستگان کی مشخص می شود؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار