کد خبر: ۱۱۶۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱ 29 April 2024

مهندس صفوی فرماندار رضوانشهر در ابتدا با تبریک هفته پاک و روز ملی شورا ضمن تاکید بر ضرورت توجه به موضوع پسماند در سلامت جسمی و روحی و روانی مردم و حفظ محیط زیست خواستار توجه اعضای این کارگروه به وظایف قانونی حوزه کاری خود شد و از آنها خواست تا وظایف خود را در حوزه مدیریت پسماندها به نحو احسنت انجام دهند و در خصوص کوچکترین قصوری از هیچ یک از دستگاه ها پذیرفتنی نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر بخشداران و شهرداران به پاکسازی مناطق شهری و روستایی و بخصوص نقاط بحرانی از آنان خواست گزارش اقدامات خود را بصورت مستمر به دبیرخانه کارگروه اعلام نمایند.

ایشان در ادامه به موضوع تفکیک زباله از مبدا اشاره نمود و گفت : یکی از اساسی ترین راه‌های کاهش معضلات زیست محیطی در سطح شهرستان بحث آموزش ، فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم در حوزه محیط زیست می باشد که در این راه آموزش و پرورش با فرهنگ سازی و آموزش این امر مهم در مراکز آموزشی نقش مهمی در اجرا و نهادینه سازی بحث تفکیک زباله از مبدا ایفا میکند.

فرماندار رضوانشهر در ادامه با اشاره به آماده سازی جایگاه جدید مرکز دفن زباله دستگاههای مربوطه را مکلف به در اختیار گذاشتن ماشین آلات خود برای احداث راه دسترسی نمود.

در پایان این جلسه ضمن بررسی معضلات پسماند و جایگاه دفن زباله شهرستان، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هفته ی زمین پاک توسط اداره حفاظت محیط زیست ارایه گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار