رییس کل دادگستری استان یزد گفت: فرصتی جهت تبیین دستاوردها و اقدامات انجام شده از یک سو و شنیدن نقدهای مردمی در حوزه های مختلف از سوی دیگر می باشد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳ 26 August 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، غلامعلی دهشیری در دیدار اعضای شورای قضایی استان با استاندار یزد به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت، فرصتی است برای یاد و گرامیداشت شهدای دولت و حوادثی که دشمن بر انقلاب تحمیل کرده و شهیدان رجایی و باهنر نیز نماد دولت مردمی، انقلابی و خدمت بی منت به مردم هستند که باید همواره به عنوان الگو و سرمشق دولتمردان قرار گیرند.
وی افزود: حضور رییس جمهور در سال اول خدمت در 31 استان نشان از آن دارد که این دولت با نفس تازه و همت بلند به دنبال خدمت به مردم است.
دهشیری تصریح کرد: این دولت توانست با کار جهادی و بسیج همه امکانات و ظرفیتها، علیرغم تحریم ها بر برخی از مشکلات وچالش ها فائق آید و به توفیقات خوبی در عرصه های مهم ملی و بین المللی دست پیدا کند.
وی اظهار داشت: گره نزدن مشکلات کشور به بحث برجام و تحریم ها و داشتن دیپلماسی فعال در سطح منطقه و بین المللی از ویژگی های خاص این دولت است.
رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به تلاش و اهتمام دولت در حوزه های مسکن، محیط زیست، دانش بنیان، رشد تولید و ایجاد اشتغال گفت: کسب رتبه های برتر استانداری یزد در حوزه های مختلف جای تقدیر و تشکر دارد.
وی در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم در نهضت اربعین حسینی گفت: این حضور گسترده و خودجوش نشان از آن دارد که اربعین حسینی منطبق با فطرت انسانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار