مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: با کار جهادی در دولت انقلابی پروژه نیمه تمام و برزمین مانده پل طریز آبادشهرستان تفرش بعد از 16 سال دردهفته دولت افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸ 26 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،حمید انعامی مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی گفت: پل طریز آباد در شهرستان تفرش از جمله پروژه های عمرانی نیمه تمام و بر زمین مانده از سنوات گذشته بود که تکمیل وافتتاح آن با جدیت در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.
وی افزود: با کار جهادی در دولت انقلابی، طی اقدامات کارشناسی شده و پیگیری و بازدید با مقامات استانی وکشوری از این پروژه نیمه تمام و جذب اعتبارات لازم از اعتبارات استانی و همچنین سفر ریاست محترم جمهور، این پل درهفته دولت به بهره برداری می رسد.
مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی درخصوص مشخصات فنی پروژه بیان داشت: کل مسیر آماده سازی شده در این قطعه که در محور تفرش-آشتیان قراردارد به طول 1200متر وعرض 9 متر است.
وی ادامه داد: این پل قسمتی از مسیراست که به طول60 متر و عرض 10 متر با 3 دهانه 20 متری بر روی رودخانه موجود احداث شده است.
مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی درخصوص دیگر مشخصات پروژه بیان داشت: برای آماده سازی این قطعه میزان 84 هزار متر مکب خاک برداری، 60 هزار متر مکب خاک ریزی، 3هزار96متر مکعب بتن ریزی و 197 تن آرماتوربندی انجام شده است.
وی افزود:برای افتتاح این قطعه، اعتباری درحدود 160.000 میلیون ریال صرف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار