مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این شرکت در راستای افزایش سطح بهداشت عمومی و حفاظت از منابع آب زیرزمینی تکمیل شبکه فاضلاب شهر بن را در دستور کار قرار داده است، گفت: تکمیل این پروژه نیازمند ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ 26 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی از تکمیل شبکه فاضلاب شهر بن خبر داد و گفت: پس از راه‌اندازی فاز اول تصفیه‌خانه این شهر شرکت آبفا به منظور افزایش سطح بهداشت عمومی و حفاظت از منابع آب زیرزمینی برنامه تکمیل شبکه فاضلاب شهر بن را در دستور کار خود قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: پس از تکمیل اسناد اجرای ۳۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر بن به مناقصه گذاشته شد.

وی ادامه داد: با توجه به جنس زمین و وضعیت نفوذناپدیری خاک منطقه و وجود زیرساخت تصفیه‌خانه سعی داریم عملیات تکمیلی اجرای شبکه فاضلاب در شهر بن را به سرانجام برسانیم.

کریمی اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل شبکه فاضلاب در بن را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: لوله‌های پیش‌بینی شده در این طرح ۲۰۰ و ۲۵۰ میلی‌متر و از جنس پلی اتیلن کاروگیت است و هم‌اکنون نیز ۲ پیمانکار در شهر بن مشغول اجرای شبکه فاضلاب هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار