استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فلسفه جهاد دانشگاهی برآورده کردن نیازهای جامعه است، گفت: قرار گرفتن برخی از محصولات استان در زنجیره ارزش راهبردی باعث تحول در اقتصاد و رفع مشکل بیکاری می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 02 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری ظهر امروز در نشست با رئیس جهاد دانشگاهی کشور گفت: با حضور میدانی مدیران اقدامات موثری در راستای محرومیت‌زدایی اتفاق می‌افتد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فلسفه جهاد دانشگاهی برآورده کردن نیاز‌های جامعه است افزود: قرار گرفتن برخی از محصولات استان در زنجیره ارزش راهبردی باعث تحول در اقتصاد و رفع مشکل بیکاری می‌شود.

حیدری عنوان کرد: از توافقات استانداری چهارمحال و بختیاری با جهاد دانشگاهی، تولید نو بچه ماهی‌های رنگین‌کمان، قرار گرفتن گیاهان دارویی در زنجیره ارزش راهبردی و بحث تخصصی خدمات ناباروری با حمایت جهاد دانشگاهی است.

در ادامه این نشست رییس جهاد دانشگاهی کشور با اشاره به اینکه این نهاد می‌تواندخدمات علمی و دانش بنیان به استان داشته باشد، گفت: یک هزار و ۳۰۰ نوع گیاهان دارویی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی ظرفیت فرآوری این گیاهان را دارد.

مسلمی خاطر نشان کرد: نرخ باروری در استان ۱/۷ درصد است و همه دستگاه‌ها با روشنگری افراد جامعه در راستای فرزند‌آوری و استفاده از همه امکانات در پیدایش نسل جوان جامعه تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار