مدیرعامل بانک مهر ایران کشور گفت: منابع بانک مهر ایران از ۷۰ همت به ۲۴۰ همت رشد کرده و به تبع آن مصارف بانکی نیز افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ 27 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، سید سعید شمسی‌نژاد صبح امروز در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: محرومیت این منطقه ریشه تاریخی دارد و بعد از انقلاب اسلامی تا کنون هر چه به زمان جلوتر می‌آییم، توسعه استان را شاهد هستیم.

مدیرعامل بانک مهر ایران ادامه داد: سرانه شعب این بانک در چهارمحال و بختیاری و سراسر کشور بالا است و ۱۸ شعبه بانک مهر ایران در این استان به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به تسهیل امور بانکی با استفاده مشتریان از موبایل بانک، افزود: موبایل بانک مهر ایران سومین نرم‌افزار پُرمصرف در کشور به شمار می‌آید و حجم تراکنش‌ها بسیار بالایی دارد.

شمسی‌نژاد اضافه کرد: طی ۲سال گذشته مشتریان بانک مهر ایران در سراسر کشور از ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به ۱۶ میلیون نفر رسیده که در تاریخ شبکه بانکی بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: منابع این بانک امسال از ۷۰ همت به ۲۴۰ همت رشد کرده و به تبع آن مصارف بانک مهر ایران از ۶۰ همت به ۲۰۰ همت رسیده است.

مدیرعامل بانک مهر ایران یادآور شد: ۱۲ درصد نقدینگی چهارمحال و بختیاری نزد بانک مهر ایران است و با رشد این عدد میزان تعهدات و تسهیلات افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی بانک مهر ایران، خاطرنشان کرد: فلسفه اصلی بانک مهر ایران، قرض‌الحسنه بودن است که هیچ‌گونه سرمایه‌گذاری و هلدینگ ندارد و این شیوه بانکداری مورد پسند مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار