منتخب مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها قطعاً باید منتظر پاسخ ایران باشند، گفت: البته مسائل استراتژیک بر نحوه و چگونگی این پاسخ حاکم است که جا دارد به هر روش و راهکاری که به مصلحت است این پاسخ‌ها در خور شأن ملت ایران برنامه‌ریزی و محقق شود و رژیم صهیونیستی پاسخی محکم‌تر از این اقدام خرابکارانه خود دریافت کند.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸ 03 April 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حمیدرضا عزیزی با محکوم کردن جنایت جدید صهیونیست‌ها و حمله هوایی به کنسولگری ایران در دمشق با اشاره به اینکه از نظر کنوانسیون‌ها و قوانین بین‌المللی حمله به کنسولگری یا سفارت هر کشور معادل با تجاوز به خاک آن کشور است، اظهار کرد: لذا این اقدام رژیم صهیونیستی یک رفتار غیر دیپلماتیک، ناشایست و بسیار زننده است که تمام دنیا آن را محکوم می‌کند، زیرا ناقض حقوق بین‌الملل بوده است.

وی با بیان اینکه اسرائیل سال‌هاست عملاً در جنگ با ایران است، ادامه داد: این رژیم منحوس اکنون با راهبرد «هزار خنجر» وارد جنگ با ایران شده است یعنی با ما وارد رویارویی مستقیم نمی‌شود، اما اقدام به خرابکاری، ترور، راه‌اندازی کشتار و به شهادت رساندن سرداران سپاه، دانشمندان ایرانی، حمله به تأسیسات سایبری و نفتی، انفجار در برخی مراکز و اقدامات خرابکارانه از این دست را در دستور کار قرار داده است.

عزیزی تصریح کرد: رژیم صهیونسیتی راهبرد خرابکاری در همه زمینه‌ها را در پیش گرفته است لذا در راستای سیاست هزار خنجر، اقدام به حمله هوایی علیه کنسولگری ایران در دمشق کرد تا ضربه وارد کند.

وی بیان کرد: ما این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی را که منجر به شهادت فرماندهان و نیرو‌های سپاه پاسداران شد محکوم می‌کنیم، اقدامی که ملت ایران را در غم فرو برد و جا دارد به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و خانواده‌های معظم این شهدا تسلیت بگویم.

عزیزی با تأکید بر اینکه صهیونیست‌ها قطعاً باید منتظر پاسخ ایران باشند، افزود: البته مسائل استراتژیک بر نحوه و چگونگی این پاسخ حاکم است که جا دارد به هر روش و راهکاری که به مصلحت است این پاسخ‌ها در خور شأن ملت ایران برنامه‌ریزی و محقق شود و رژیم صهیونیستی پاسخی محکم‌تر از این اقدام خرابکارانه خود دریافت کند.

وی نقش آمریکا در اقدامات خرابکارانه و جنایات رژیم صهیونیستی را نیز یادآور شد و گفت: قطعاً تمامی طرح‌ها و برنامه‌های رژیم صهیونیستی با هماهنگی و حمایت آمریکا انجام می‌گیرد و نقش آمریکا را نباید نادیده گرفت.

منتخب مردم اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم شهید پرور ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس این جنایت جدید رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار