رئیس دانشگاه پیام نور ایلام گفت: ۲ دانشجوی دانشگاه پیام نور ایلام در سیزدهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی با عنوان " تیتر ۱۳" رتبه های برتر کسب کردند.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ 09 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  فرزاد اسفندیاری بیان  کرد: سیزدهمین جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی با عنوان" تیتر ۱۳ " بزرگترین رقابت رسانه و نشریات دانشجویی دانشگاه‌های کشور بوده و هر ۲ سال یک‌بار برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت : در این جشنواره نخبگان و برگزیدگان دانشجویی دانشگاه‌های کشور در حوزه نشریات دانشجوایی شناسایی و تجلیل می شوند.

اسفندیاری ادامه داد : در این جشنوار " کوثر ملک‌پور" رتبه سوم بخش نشریات برگزیده علمی تخصصی علوم پایه و فنی مهندسی (نشریه نانوس) و همچنین رتبه سوم بخش آثار برگزیده خبر و گزارش را کسب کرد.

وی مطرح  کرد: در این جشنواره "آقای مهدی ایوانی" رتبه سوم بخش مجازی، فیلم خبری و فتوکلیپ (کلیپ انگیزشی حرکت عامل موفقیت دانشجویی) با عنوان "کارخودمونه" را کسب کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام تاکید کرد : سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی باهدف فراهم‌آوردن فضای رقابتی و پویا، با شعار " برای ایران بنویسیم" در ۲ بخش اصلی رقابتی و جانبی و پنج بخش فرعی از زمستان ۱۴۰۲ کار خود را آغاز کرد و آیین اختتامیه آن، در اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از داوری با معرفی آثار برتر نشریات دانشجویی ۱۵الی ۱۸ اردیبهشت در دانشگاه فردوسی مشهد به کار خود پایان داد./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار