کتاب «ویژگی‌های مدیران جهادی به یاد مردی در مقیاس واقعی نقشه‌ها» که نگاهی به زندگی شهید غلامرضا ملاحی است منتشر شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 26 October 2015

کتاب «ویژگی‌های مدیران جهادی به یاد مردی در مقیاس واقعی نقشه‌ها» که نگاهی به زندگی شهید غلامرضا ملاحی است منتشر شد.

به گزارش تابناک ایلام، «ابراهیم صفرلکی» - مولف این کتاب اظهار کرد: در این اثر ضمن بررسی مولفه‌ها و ویژگی‌های مدیران جهادی از دیدگاه اسلامی، ویژگی‌های مدیریتی یکی از فرماندهان جوان دفاع مقدس شهید «غلامرضا ملاحی» به عنوان یکی از الگوهای مدیران جهادی در دفاع مقدس تبیین شده است.

وی هدف از انتشار این مجموعه را  آشنایی مدیران و نسل جدید با ویژگی‌های مدیران جهادی عنوان و تاکید کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری یکی از اصلی ترین شاخص‌های مدیران در شرایط کنونی توجه به این ویژگی است.

صفرلکی گفت: این کتاب شامل دو بخش اصلی است که در ابتدا به بیان تعاریف و مصادیق مدیریت جهادی از جنبه های گوناگون از دیدگاه اسلام، احادیث، روایات و...پرداخته شده و در بخش دوم جلوه های این سبک از مدیریت در عرصه دفاع مقدس بررسی شده و  به معرفی و تبیین ویژگی‌های یکی از چهره های شاخص دوران دفاع مقدس، سردار شهید «غلامرضا ملاحی» به عنوان یک الگوی عملی این دوران پرداخته شده است.

وی در ادامه شهید ملاحی را به عنوان یکی از فرماندهان جوان دفاع مقدس معرفی کرده که در آن سال‌ها جلوه‌های زیبا و ماندگاری از مدیریت جهادی را برای همرزمان خویش و به ویژه مردم ایلام به تصویر کشیده است.

صفرلکی در پایان ضمن سپاسگزاری از زحمات «علی نورمحمدی» در تالیف این مجموعه، اظهار امیدواری کرد که با مطالعه این کتاب خصوصاً  جوانان و نسل جدید بیش از پیش با ارزش ها و نحوه موفقیت رزمندگان در دفاع مقدس بیشتر آشنا شده و این تلاش مورد مقبول همه شهدای دفاع مقدس قرار گیرد.

شهید غلام‌رضا ملاحی فرمانده طرح و عملیات لشکر امیرالمومنین(ع) ایلام بود که در یکم مردادماه سال 67 در منطقه میمک به شهادت رسید./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار