مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: 70 دستگاه خودروی ون با انعقاد قرارداد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به ناوگان حمل و نقل روستایی کرمانشاه افزوده می‌شود.
کد خبر: ۱۳۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۴ 19 November 2015
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: 70 دستگاه خودروی ون با انعقاد قرارداد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به ناوگان حمل و نقل روستایی کرمانشاه افزوده می‌شود.

بهمن خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه پایان آبان ماه آخرین مهلت ثبت نام از متقاضیان خرید خودروی ون است، اظهار داشت: متقاضیانی که آمادگی کامل برای پرداخت وجه پیش فاکتور خرید دستگاه ون را دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خسروانی با بیان اینکه داشتن کارت هوشمند رانندگی و برگه فعالیت روستایی یا بین شهری به عنوان شرایط متقاضیان دریافت تسهیلات خرید خودروی ون ملاک است، عنوان کرد: ارائه تعهد برای فعالیت در مسیرهای حمل و نقل روستایی مورد تائید از دیگر شرایط دریافت خودرو است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه پیرامون تسهیلات پرداختی به متقاضیان خرید خودروی ون افزود: 80 درصد از قیمت خودروی ون با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت پنج ساله با استفاده از تسهیلات صندوق کار آفرینی امید به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به ثبت نام فوری از متقاضیان پیش فاکتور سواری عمومی حمل و نقل روستایی خاطرنشان کرد: سکونت در روستا برای رانندگان متقاضی دریافت تسهیلات خرید خودرو براساس بخشنامه جدید طرح توسعه ناوگان ون عمومی حمل‌ و نقل روستایی حذف شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تأسیس دفاتر حمل و نقل روستایی در راستای توسعه این بخش اجرا می‌شود، افزود: با تأسیس 35 دفتر حمل و نقل روستایی یک هزار و 600 روستای بالای 20 خانوار سطح استان از خدمات بیشتری در حمل و نقل بهره‌مند می‌شوند.

خسروانی در مورد روند انجام ثبت‌نام در این طرح گفت: رانندگان متقاضی دریافت تسهیلات خرید خودروی ون با مراجعه به اداره کل حمل و نقل استان کرمانشاه و در صورت تایید شرایط لازم برای ثبت‌نام به نشانی www.etcui.com مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار