فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: 28 عنوان برنامه شاخص و 180 برنامه جنبی در سطح پایگاه های مقاومت، واحدهای دانش آموزی و مدارس در هفته بسیج 30 آبان تا 6 آذر ماه در این شهرستان پیش بینی و اجرا می شود.
کد خبر: ۳۳۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 17 November 2016
سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی چهارشنبه شب در نشست خبری افزود: آغاز هفته بسیج با اربعین حسینی(ع) متقارن شده است و بسیجیان در این روز راهپیمایی اربعین از ساعت 9 صبح از میدان امام رضا(ع) به سمت امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) با حضور همه بسیجیان برگزار خواهد شد.
برگزاری یادواره‌های شهدا، همایش‌ها و نشست های بصیرتی با حضور حلقه های صالحین، اعزام سخنرانان به مدارس با موضوع گفتمان انقلابی‌گری، محافل انس با قرآن کریم از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج امسال در شهرستان طبس است.
وی با اشاره به شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» افزود: بسیج امروز در همه عرصه ها فعال و نقش آفرین است و در زمینه اقتصاد مقاومتی، ایجاد کارگاه های زودبازده و کوچک یکی از کارهایی است که بسیج انجام داده و به دولت در جهت اشتغالزایی جوانان کمک کرده است.
وی ادامه داد: حمایت از تولید داخلی از برنامه‌های بسیج است و بسیج از کسانی که کارآفرینی می کنند پشتیبانی می کند تا بتوانند در این زمینه موفق باشند.
وی اظهار کرد: در هفته بسیج نیز در این راستا همایش «باور» با حضور استعدادهای برتر در عرصه کارآفرینی و اشتغال در شهر عشق آباد طبس برگزار می شود.
فرمانده سپاه ناحیه طبس با بیان این که دانشنامه دفاع مقدس در طبس در حال تدوین است افزود: از همه مردم شهرستان به ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و همچنین اصحاب رسانه می خواهیم که با ارسال تصاویر، فیلم ها و خاطره ها از دوران دفاع مقدس به سپاه ناحیه طبس در تدوین این دانشنامه سهیم باشند.
شهر طبس در 270کیلومتری غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار