همزمان با دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر بخش جراحی عمومی بیمارستان خاتم الانبیا(ص) شهرستان درمیان با پنج میلیارد ریال تجهیز و راه اندازی شد.
کد خبر: ۳۷۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 02 February 2017
« محمد شفیع عثمانی بجد» روز چهارشنبه در این مراسم، افزود: با راه اندازی این بخش مراجعه مردم به مرکز استان کمتر خواهد شد.
به گفته وی در یک سال گذشته 250 نفر در این بیمارستان بستری و 200 نفر نیز از خدمات اورژانس استفاده کردند.
وی کمبود امکانات و نیروی انسانی را مهمترین مشکل بیمارستان تازه تاسیس درمیان ذکر کرد و ادامه داد: تلاش خواهیم کرد، سال های آتی مشکل بیمارستان به حداقل ممکن برسد.
وی کمبود فضای درمانی از جمله بخش دیالیز، بستری، دندانپزشکی، انبار، فضای فیزیکی و پانسیون متخصص را از دیگر مشکلات بیمارستان تازه تاسیس شهرستان ذکرکرد.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال بیش از دو هزار و 500 نفر از خدمات این بیمارستان استفاده کرده اند، همچنین 9 متخصص در رشته ‌های داخلی، اطفال، جراح عمومی، بیهوشی، سنوگرافی، زنان، چشم، قلب و ارتوپدی در این بیمارستان فعالیت دارند.
وی افزود: هم اکنون 10 مرکز خدماتی و درمانی، هشت پایگاه سلامت و 34 خانه بهداشت به مردم شهرستان خدماتی بهداشتی و درمانی ارایه می کنند.
فرماندار درمیان هم گفت: در اجرای طرح تحول سلامت خدمات قابل توجهی به مردم عرضه شده که تداوم این طرح از ضرورت های جامعه است.
محمد بشیری زاده افزود: اجرا طرح تحول نظام سلامت خدمت ماندگار و بزرگ دولت تدبیر و امید به مردم است.
به گفته وی نگاه ویژه به حوزه سلامت از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری بود که در دولت یازدهم با اجرای طرح تحول نظام سلامت محقق شد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار