معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: طرح نظارت بر اصناف استان از ابتدای اسفند ماه آغاز شده است.
کد خبر: ۳۸۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۶ 27 February 2017
به گزارش تابناک قم، امیر محمدی در دیدار اعضای ستاد تسهیلات زائرین استان با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح نظارت بر اصناف استان اظهار کرد: این طرح از ابتدای  اسفند ماه آغاز شده و تا اول اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در طرح نظارت بر اصناف استان قم گشت‌های مشترکی از مغازه‌های شهر و مجتمع‌های بین راهی بازدید می‌کنند، این گشت ها در صورت مشاهده تخلفات در ابتدا تذکر و در صورت لزوم برخورد خواهند کرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: برای تنظیم بازار استان در شب عید، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را در روز چهار اسفند در قم افتتاح کردیم و این نمایشگاه که در تنظیم بازار شهر نقش موثری دارد، تا 11 اسفند ادامه خواهد داشت. سعی کردیم قیمت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه پایین باشد و کالاهای داخلی در این نمایشگاه عرضه شود.

محمدی چهر با اشاره به وضعیت نانوایی‌های شهر قم در ایام نوروز اظهار کرد: با نانوایی‌هایی که در مسیر تردد زائرین قرار دارند، هماهنگی کردیم که در ایام نوروز پخت داشته باشند تا زائرین و مردم استان قم با مشکل کمبود نان مواجه نشوند.

وی ادامه داد: برنج را به صورت گسترده با قیمت دولتی در استان قم در شب عید توزیع می‌کنیم، همچنین گوشت قرمز خارجی هم در فروشگاه‌های استان توزیع خواهد شد. این گوشت خارجی به قیمت کیلویی 36 هزار تومان برای تنظیم بازار شب عید در استان عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پایان خاطرنشان کرد: اتحادیه‌های پوشاک و خواربار استان 400 فروشگاه را برای شرکت در جشنواره عید نوروز انتخاب کردند تا مردم بتوانند در شب عید اجناس موردنیاز خود را با نازل ترین قیمت‌ها از این فروشگاه‌ها خریداری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار