روزنامه "ذي نايروبيان" چاپ کنيا، نوشت: "فيليکس کيپرونو" وکيل کنيايي گفته است که سال 2008 در جريان تبليغات انتخابات رياست جمهوري آمريکا، به "ماليا اوباما" علاقه مند شده است.
کد خبر: ۴۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 31 May 2015
به گزارش تابناک یزد، يک وکيل کنيايي اعلام کرد که قصد دارد در ازاي مهريه اي متشکل از 50 رأس گاو، 70 راس گوسفند و 30 راس بز با دختر 16 ساله باراک اوباما ازدواج کند .

روزنامه "ذي نايروبيان" چاپ کنيا، نوشت: "فيليکس کيپرونو" وکيل کنيايي روز گذشته در گفت و گو با اين روزنامه گفته است که سال 2008 در جريان تبليغات انتخابات رياست جمهوري آمريکا، به "ماليا اوباما" علاقه مند شده است.
 

وي خاطرنشان کرد که از همان زمان تصميم گرفته است با دختر اوباما ازدواج کند، و اينک اين مساله را با خانواده اش در ميان گذاشته و همه آماده شده اند تا به وي براي تهيه اين مهريه کمک کنند.

اين وکيل کنيايي ابراز اميدواري کرد که اوباما در سفر ماه ژولاي خود به کنيا که وطن پدر اوباما محسوب مي شود، دخترش را همراه  خود ببرد.

وي تاکيد کرد که علاقه اش به دختر اوباما هيچ مبناي مالي و دنيوي ندارد و فقط او را دوست دارد.

خبرگزاری آریا؛ کيپرونو در پايان گفت: روياي يک زندگي ساده در سر دارد و مي خواهد مانند ساير زنان قبيله اش، دوشيدن شير گاو و اداره زندگي ساده با استفاده از دام ها را به ماليا ياد دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار